Leopard 2A8

Collapse

Tradetracker

Collapse

Siste poster

Collapse

Ny bruker på Milforum?

Du ser denne siden fordi du tilhører kategorien Gjest på Milforum.
Gjest betyr at du ikke har registrert deg (eller ikke har logget inn).

Denne siden er enkel for at du lett skal se den viktigste informasjonen. Når du får høyere grad vil du få tilgang til en annen forside med mer informasjon. Trykk på bildene for å komme i gang.

PS: Har du en bruker på forumet, men har glemt passordet ditt? Eller du har glemt brukernavnet?
Bruk "Kontakt oss" nederst på forsiden og send oss en melding, så skal vi se hva vi får gjort. Fint om du inkluderer e-postadresse eller annet som kan hjelpe oss å lete.

Det er 2482 bruker(e) online nå. 23 medlemmer og 2459 gjester.

Flest gjester og medlemmer online samtidig var 29.917 DTG 030319 Mar 25 kl 03:19.

Google reklame forside

Collapse

Tips til førstegangstjenesten

Collapse

Emner Statistikk Nyeste innlegg
Startet av mil123, DTG 090735 May 24, 07:35
84 svar
3.732 visninger
0 reaksjoner
Nyeste innlegg Sofakriger
Startet av Intendanten, DTG 201202 Mar 20, 12:02
222 svar
8.471 visninger
1 reaksjon
Nyeste innlegg pioff
av pioff
Startet av Sofakriger, DTG 011600 Jan 26, 16:00
5 svar
1.102 visninger
3 reaksjoner
Nyeste innlegg Lille Arne
Startet av helle.li, DTG 011855 Feb 24, 18:55
11 svar
1.355 visninger
0 reaksjoner
Nyeste innlegg hvlt
av hvlt
Startet av Rittmester, DTG 041846 Mar 20, 18:46
81 svar
8.404 visninger
0 reaksjoner
Nyeste innlegg Rittmester

NATOs etterretningsdrone

Collapse

widgetinstance 577 (<!-- ##phrase_widget_577_searchTitle_0## -->) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.

Mest likte faginnlegg siste uke

Collapse

  • essal
    Svar til Nordic Combat Uniform System - Prosjekt P4019
    av essal
    Hehehe, vi har hvertfall ikke spart tid med NCU. HVS startet jo å kartlegge nytt bekledingssystem rundt ~2012, 10 år senere ble kontrakten signert og et par år etter det ble de første plaggene levert?...
    5 Dager siden
  • EivindM
    Svar til Krigen i Ukraina
    av EivindM
    Artikkel i Aftenposten med en nordmann som har kjempet på ukrainsk side: https://www.aftenposten.no/verden/i/...er-er-sinnsykt
    Kanskje ikke...
    4 Dager siden
  • AGR416
    Svar til Nordic Combat Uniform System - Prosjekt P4019
    av AGR416
    Levetiden på den europeiske konfigurasjonen skulle være ett år, jungel/trope skulle være 6 måneder.

    I kravspec står det at noe enkel reparasjon kunne være aktuelt for å forlenge levetiden...
    5 Dager siden
  • Vaffeljeger
    Svar til P 9360 Stridsvognkapasitet til Hæren
    av Vaffeljeger
    Er helt tullete at vi sparer på penger, når det er på ingen måte den ressursen vi har minst av...
    For ikke å nevne at det kommer til å bli ekstrakostnader ved to platformer, som bare delvis...
    5 Dager siden
  • Rittmester
    Svar til Hvordan beholde personellet?
    av Rittmester
    Dette synes jeg er et vektig innspill i debatten om hvordan beholde personell. Vi har altså en sersjant som slutter etter tre år fordi han synes det blir for lite øving til å utdanne gode soldater....
    5 Dager siden
  • JoJo
    Svar til Stridsteknikk i krigen i Ukraina
    av JoJo
    Må nesten bli imponert over hva Ukraina får til midt under en stor krig. På Eurosatory i Paris viser de frem en 10 tonns undervannsdrone som kan ha med seg 1000kg sprengstoff over avstander opp mot...
    5 Dager siden

FRONT AD RIGHT

Collapse

Baltic Air Policing

Collapse

Working...