Sorry. Misforstod, trodde du skrev at du tok legetest i januar i år..
Men da er det gyldig!...
Men da er det gyldig!...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
hvilke skoler er det folk vil inn på a? Noen som vil inn i stavern? For det er målet mitt
...
Jeg har sendt deg en PM, sjekk ut er du snill
Jeg satser på Oslo
Men blir vel Stavern & Kongsvinger etter, og tilslutt Bodø
...
Takk for tips folkens
...
men førstevalget blir stavern.
...
vet du om hørselskravene som det opereres med er absolutte? Altså, om man ligger rett under grensa, går det da på skjønn/helhetsvurdering? Eller er det rett ut?...
Så da kan folk med nedsatt hørsel søke seg inn så lenge man er innenfor kravet
Så forresten at stavern skal doble antall studenter til neste år, og blir med det nest største skolen
...
Hvordan er det med nattsynet, er det problematisk å fungere i mørket (kjøring etc)?...
...
motivert nå
...
Så det vil nok ikke dobles antall førsteårsstudenter neste år.
Jeg glede meg å printe ut følgeskjemaet denne uken, og sende alt av dokumentasjonen.
...| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startet av 1dk, DTG 230035 Mar 25, 00:35
|
6 svar
568 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av 1dk
|
||
|
Startet av Zayktech, DTG 230330 Dec 23, 03:30
|
5 svar
643 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Tusseladd
|
||
|
Startet av xPettter, DTG 311645 Mar 25, 16:45
|
1 response
186 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Rittmester
|
Kommentér