Hvor er det ungdomsgrupper?

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Nish
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2006
    • 99

    #1

    Hvor er det ungdomsgrupper?

    Jeg lurer på hvor det er ungdomsgrupper i landet. Hjemmesidene til de forskjellige distriktene er mangelfulle, og jeg skulle gjerne ha vist hvor i landet det er grupper. HV12 har jeg kontroll på, men det er fremdeles en del distrikt hvor jeg ikke vet noe....
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    Just do her!
  • flyboy
    PENSJONIST
    * VETERAN *
    • 2005
    • 972

    #2
    HV11

    Ålesund
    Sunndal
    Rauma/Molde
    Ørsta/Volda
    Eid
    Gloppen
    Sunnfjord
    Florø...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Nish
      Trådstarter
      RESERVIST
      • 2006
      • 99

      #3
      Opprinnelig skrevet av keneil01
      HV11

      Ålesund
      Sunndal
      Rauma/Molde
      Ørsta/Volda
      Eid
      Gloppen
      Sunnfjord
      Florø
      Er ikke Kristiansund og Frei aktiv lenger?...
      [/QUOTE]
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
      Just do her!

      Kommentér

      • Herod

        #4
        HV03

        Kongsberg
        Nedre Telemark
        Drammen
        Hønefoss...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • Nish
          Trådstarter
          RESERVIST
          • 2006
          • 99

          #5
          Har dere avdelingsnummeret også?

          f.eks HV12225...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
          Just do her!

          Kommentér

          • flyboy
            PENSJONIST
            * VETERAN *
            • 2005
            • 972

            #6
            Opprinnelig skrevet av Nish
            Opprinnelig skrevet av keneil01
            HV11

            Ålesund
            Sunndal
            Rauma/Molde
            Ørsta/Volda
            Eid
            Gloppen
            Sunnfjord
            Florø
            Er ikke Kristiansund og Frei aktiv lenger?
            Kristiansund er selfølgelig med. Frei, vet jeg ikke.

            Ser at du har linket www.hv-u.org. Denne kan du slette, da vi har droppet dette domenet. Inneholdet på siden forsvinner innen kort tid. www.hvungdom.com er den aktive....
            [/QUOTE]
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • Nish
              Trådstarter
              RESERVIST
              • 2006
              • 99

              #7
              Kristiansund og Frei hv-område var kun et område, ikke 2, som heter "Kristiansund og Frei". Det gjorde det i alle fall den gangen jeg var der for 6 år siden. Det var oprinnelig 2 områder ja, men de ble slått sammen. Hvordan det er nå, er jeg usikker på....
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
              Just do her!

              Kommentér

              • flyboy
                PENSJONIST
                * VETERAN *
                • 2005
                • 972

                #8
                Opprinnelig skrevet av Nish
                Kristiansund og Frei hv-område var kun et område, ikke 2, som heter "Kristiansund og Frei". Det gjorde det i alle fall den gangen jeg var der for 6 år siden. Det var oprinnelig 2 områder ja, men de ble slått sammen. Hvordan det er nå, er jeg usikker på.
                Går utifra at bruker "Haward" kaster seg på denne tråden om litt, da han er riktig mann å svare på spm ditt....
                [/QUOTE]
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                Kommentér

                • gløtta

                  #9
                  Hv02
                  Østmarka
                  Grorud
                  og frogner tror jeg...
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                  Kommentér

                  • pjokken
                    PENSJONIST
                    * VETERAN *
                    • 2005
                    • 2128

                    #10
                    HV-05:

                    Elverum
                    Rendalen/Stor-Elvdal
                    Lillehammer
                    Toten-Gjøvik
                    Glåmdal (05 218)
                    Hadeland
                    Valdres...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                    Kommentér

                    • 02Surefire
                      RESERVEBEFAL
                      * VETERAN *
                      • 2005
                      • 2104

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av gløtta
                      Hv02
                      Østmarka
                      Grorud
                      og frogner tror jeg
                      Ikke glem Gardefjell ffs...
                      [/QUOTE]
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                      Kommentér

                      • medpack

                        #12
                        HV-09
                        Bergen
                        Os
                        Lindås...
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                        Kommentér

                        • Nish
                          Trådstarter
                          RESERVIST
                          • 2006
                          • 99

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av medpack
                          HV-09
                          Bergen
                          Os
                          Lindås
                          Vet du status på den SHVU-avdelingen som var i 09?...
                          [/QUOTE]
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                          Just do her!

                          Kommentér

                          • Haward
                            RESERVEBEFAL
                            * VETERAN *
                            • 2004
                            • 1908

                            #14
                            Nish: Kristiansund og Frei er ett HV-Område og derfor også ei gruppe.

                            hvis du vil vite mer så send PM...
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                            Ehh... hva gjør den knappen her?

                            Kommentér

                            • Nish
                              Trådstarter
                              RESERVIST
                              • 2006
                              • 99

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Haward
                              Nish: Kristiansund og Frei er ett HV-Område og derfor også ei gruppe.

                              hvis du vil vite mer så send PM
                              Jeg ble overført vekk fra "kristiansund og Frei" til Trondheim i 2001/2002, så jeg vet det. Jeg var også veldig aktiv i ungdomsavdelingen, men jeg dro for å studere høsten 2000. Når jeg kom hjem til jul, så var den lagt ned. Go figure!

                              Fra det ene til det andre: Hvor holder dere til for tiden? Er det nede på Grunden, telthuset i Karihola, HV-huset på Løkkemyra eller...
                              [/QUOTE]
                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                              Just do her!

                              Kommentér

                              • Nish
                                Trådstarter
                                RESERVIST
                                • 2006
                                • 99

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Nish
                                masse rabbel om Kristiansund
                                Søren klype! Dette skulle jo egentlig gått som pm!...
                                [/QUOTE]
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                Just do her!

                                Kommentér

                                • medpack

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Nish
                                  Opprinnelig skrevet av medpack
                                  HV-09
                                  Bergen
                                  Os
                                  Lindås
                                  Vet du status på den SHVU-avdelingen som var i 09?
                                  Fortsatt oppe og går.
                                  Kan desverre ikke si det samme til LHVU folkene....
                                  [/QUOTE]
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                  Kommentér

                                  • marong
                                    PENSJONIST
                                    • 2006
                                    • 43

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av medpack
                                    Opprinnelig skrevet av Nish
                                    Opprinnelig skrevet av medpack
                                    HV-09
                                    Bergen
                                    Os
                                    Lindås
                                    Vet du status på den SHVU-avdelingen som var i 09?
                                    Fortsatt oppe og går.
                                    Kan desverre ikke si det samme til LHVU folkene.
                                    Jeg vet. Vi ble nettopp fratatt siste rest fra LHVU da våre luft-blå berreter "forsvant"....
                                    [/QUOTE]
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                    Kommentér

                                    • gløtta

                                      #19
                                      Stakar deg marong...
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                      Kommentér

                                      • Biggs
                                        RESERVEBEFAL
                                        * VETERAN *
                                        • 2005
                                        • 4256

                                        #20
                                        HV08
                                        Haugesund
                                        Sola
                                        Sandnes
                                        Egersund...
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                        In the age of information, ignorance is a choice.

                                        Kommentér

                                        • pjokken
                                          PENSJONIST
                                          * VETERAN *
                                          • 2005
                                          • 2128

                                          #21
                                          Tror dere blander forkortelser her. LHV er Landheimvernet. Det dere mener er nok LUHV, som står for luftheimvernet......
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                          Kommentér

                                          • medpack

                                            #22
                                            Ja, burde nok tenke TTT.
                                            Mente LHV....
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                            Kommentér

                                            • Eric
                                              RESERVIST
                                              * VETERAN *
                                              • 2006
                                              • 244

                                              #23
                                              5 i min (innkludert meg)

                                              derfor har vi kutta ned til møte annen hver uke. Men så er det også lovet bedre kvalitet på aktivitetene osv =)...
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                              If it's hard, then it's not worth doing

                                              Kommentér

                                              • hvu girl

                                                #24
                                                Opprinnelig skrevet av Eric
                                                5 i min (innkludert meg)

                                                derfor har vi kutta ned til møte annen hver uke. Men så er det også lovet bedre kvalitet på aktivitetene osv =)
                                                Hvilken gruppe er du medelem i da?...
                                                [/QUOTE]
                                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                Kommentér

                                                • garstad
                                                  PENSJONIST
                                                  * VETERAN *
                                                  • 2005
                                                  • 69

                                                  #25
                                                  sola

                                                  Sola i HV-08 er LUHVU..en av 2 grupper som fremdeles heter luhv.....
                                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                  Kommentér

                                                  • HVU2225

                                                    #26
                                                    Opprinnelig skrevet av vaskebj
                                                    Opprinnelig skrevet av gløtta
                                                    Hv02
                                                    Østmarka
                                                    Grorud
                                                    og frogner tror jeg
                                                    Ikke glem Gardefjell ffs
                                                    ...og ikke glem Nesodden og Frogn.......
                                                    [/QUOTE]
                                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                    Kommentér

                                                    • gløtta

                                                      #27
                                                      Opprinnelig skrevet av vaskebj
                                                      Opprinnelig skrevet av gløtta
                                                      Hv02
                                                      Østmarka
                                                      Grorud
                                                      og frogner tror jeg
                                                      Ikke glem Gardefjell ffs
                                                      Er ikke gardefjell i 03??...
                                                      [/QUOTE]
                                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                      Kommentér

                                                      • Herod

                                                        #28
                                                        Opprinnelig skrevet av gløtta
                                                        Er ikke gardefjell i 03??
                                                        Nei....
                                                        [/QUOTE]
                                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                        Kommentér

                                                        • gløtta

                                                          #29
                                                          Var sikker på at det var det jeg....
                                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                          Kommentér

                                                          • Herod

                                                            #30
                                                            Opprinnelig skrevet av Herod
                                                            HV03

                                                            Kongsberg
                                                            Nedre Telemark
                                                            Drammen
                                                            Hønefoss
                                                            ...
                                                            [/QUOTE]
                                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                            Kommentér

                                                            Beslektede emner

                                                            Collapse

                                                            Emner Statistikk Nyeste innlegg
                                                            Startet av Eiriks, DTG 061635 May 24, 16:35
                                                            9 svar
                                                            987 visninger
                                                            25 reaksjoner
                                                            Nyeste innlegg Eiriks
                                                            av Eiriks
                                                            Startet av Feltposten, DTG 061935 Oct 24, 19:35
                                                            7 svar
                                                            295 visninger
                                                            3 reaksjoner
                                                            Nyeste innlegg JoJo
                                                            av JoJo
                                                            Startet av Feltposten, DTG 100735 Aug 24, 07:35
                                                            2 svar
                                                            111 visninger
                                                            3 reaksjoner
                                                            Nyeste innlegg Sofakriger

                                                            Stikkord

                                                            Collapse

                                                            Working...