Respekt for politiet ?

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Harald10
    PENSJONIST
    * VETERAN *
    • 2006
    • 1763

    #61
    SWATII m.fl.: Dette syns jeg ble litt vel unyansert.

    Hvem kritiserer dere her?

    ¤ Politiet? I følge saken var de opptatt et annet sted. Hvordan kan du kritisere det? Kritikken må i så fall gå til Storting og Regjering som ikke har rekruttert nok politifolk og gitt disse nok ressurser.

    ¤ Politiadvokaten? SwatII sier at man her i landet får 10k i bot for å holde noen nede, i følge politiadvokaten. Vel, her er det han faktisk sa:

    [i]- Han rev kvinnen i håret, tok kvelertak på henne og st...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Dunn
      PENSJONIST
      • 2007
      • 516

      #62
      [quote="Harald10"]

      ¤ Politiadvokaten? SwatII sier at man her i landet får 10k i bot for å holde noen nede, i følge politiadvokaten. Vel, her er det han faktisk sa:

      - Han rev kvinnen i håret, tok kvelertak på henne og stakk en finger inn i nakken på henne, han sparket henne også da hun lå nede. Dette oppfatter vi som et overtramp, forklarer politiadvokat Terje Skaar ved Agder politidistrikt overfor Avisen Agder.

      quote]

      Det her stod ikke i den artikelen jeg leste, er det riktig ...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • SWATII
        PENSJONIST
        * VETERAN *
        • 2005
        • 3868

        #63
        Har politiet kun en bil/enhet ute til envær tid? Jeg bor i en fredlig fjell komune i Tennessee, og vi har her rundt fem politi/sheriff biler ute til envær tid, og det tar i snitt rundt 5 minutter ifra en nødmelding til hjelp kommer.

        Påtalemyndighetene her ser også ut til å ha tatt forklaringen ifra innbruddstyven "som amen i kjærka." Med andre ord, hun har fortalt den fulle og hele sannheten om at hun stakkar ble lugget, ja endog sparket. Dette har gjort at Legen, offeret her, plutselig ikke ...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • Harald10
          PENSJONIST
          * VETERAN *
          • 2006
          • 1763

          #64
          Har du saksdokumentene, eller? Siden det kun var kvinnens forklaring som tydet på at hun ble sparket m.v.? Om det ikke skjedde måtte han tatt dette til retten, og ikke vedtatt forelegget.

          Opprinnelig skrevet av SWATII
          Det eneste beklagelige her var jo det at ikke legen var bevæpnet, slik at han kunne skutt henne.
          Ja, det hadde jo vært det enkleste. Skyt dem alle sammen. Ehhhh.........
          [/QUOTE]
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • Harald10
            PENSJONIST
            * VETERAN *
            • 2006
            • 1763

            #65
            Opprinnelig skrevet av SWATII
            Har politiet kun en bil/enhet ute til envær tid? Jeg bor i en fredlig fjell komune i Tennessee, og vi har her rundt fem politi/sheriff biler ute til envær tid, og det tar i snitt rundt 5 minutter ifra en nødmelding til hjelp kommer.
            Det kommer an på, men mange steder er det kun én bil, og den er gjerne ikke på veiene uten et spesifikt oppdrag heller.

            ...jeg mener for øvrig ikke at politiadvokaten ikke KAN ha overreagert her, men jeg syns det blir vanskelig å si for de...
            [/QUOTE]
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • SWATII
              PENSJONIST
              * VETERAN *
              • 2005
              • 3868

              #66
              Opprinnelig skrevet av Harald10
              Har du saksdokumentene, eller? Siden det kun var kvinnens forklaring som tydet på at hun ble sparket m.v.? Om det ikke skjedde måtte han tatt dette til retten, og ikke vedtatt forelegget.

              Opprinnelig skrevet av SWATII
              Det eneste beklagelige her var jo det at ikke legen var bevæpnet, slik at han kunne skutt henne.
              Ja, det hadde jo vært det enkleste. Skyt dem alle sammen. Ehhhh......
              Ikke alle sammen, kun forbrytere som bryter seg inn i boliger, hvor folk med evnen og tilrådig...
              [/QUOTE]
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              Beslektede emner

              Collapse

              Emner Statistikk Nyeste innlegg
              Startet av Tusseladd, DTG 041635 Nov 25, 16:35
              2 svar
              142 visninger
              3 reaksjoner
              Nyeste innlegg gringo
              av gringo
              Startet av Feltposten, DTG 192031 Feb 26, 20:31
              0 svar
              52 visninger
              0 reaksjoner
              Nyeste innlegg Feltposten
              Startet av Feltposten, DTG 200835 Nov 23, 08:35
              0 svar
              122 visninger
              0 reaksjoner
              Nyeste innlegg Feltposten
              Working...