Hei, jeg lurte på hva jeg skal gjøre dersom jeg angrer på hva jeg valgte å bli i førstegangstjenesten. Må jeg sende brev, mail eller noe annet? ...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
...
For det andre; Befal bøyes Et befal, flere befal... Selv om God Kveld Norge og Se og Hør stadig skriver befaler når de omtaler Kompani Lauritzen
...
...| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Lukket:
av Feltposten
Startet av Feltposten, DTG 172035 Dec 24, 20:35
|
0 svar
74 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 192031 Feb 26, 20:31
|
0 svar
54 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Lukket:
av Feltposten
Startet av Feltposten, DTG 122035 Jan 25, 20:35
|
0 svar
111 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
Kommentér