Hei! Jeg har tenkt til å gå i lære neste år i Sjøforsvaret og lurer på om man kommer seg inn på et fartøy hvis man skal være IT-driftstekniker....
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startet av Feltposten, DTG 170734 May 23, 07:34
|
0 svar
127 visninger
3 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 090731 Jul 25, 07:31
|
0 svar
141 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 252225 Jun 23, 22:25
|
5 svar
325 visninger
2 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Hulkinator
|
Kommentér