Lærlingstilling på fartøy

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lauritslayer03
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2021
    • 3

    #1

    Lærlingstilling på fartøy

    Hei! Jeg har tenkt til å gå i lære neste år i Sjøforsvaret og lurer på om man kommer seg inn på et fartøy hvis man skal være IT-driftstekniker....
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • Eeo
    OF-1 Løytnant
    Årets Milforumist 2025


    * MOD *
    • 2008
    • 2900

    #2
    Dét er jeg faktisk veldig usikker på om i det hele tatt er mulig. IT-drift på fartøyene håndteres av teleteknikerne i våpenteknisk bransje ("teletubbiene"), og de er som regel utdannet på Forsvarets Ingeniørhøyskole og/eller Sjøkrigsskolen, altså allerede ferdig utdannede. Det kan selvsagt være at jeg tar feil, men tror ikke du skal holde pusten....
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    Moderator

    Kommentér

    Beslektede emner

    Collapse

    Emner Statistikk Nyeste innlegg
    Startet av Feltposten, DTG 170734 May 23, 07:34
    0 svar
    127 visninger
    3 reaksjoner
    Nyeste innlegg Feltposten
    Startet av Feltposten, DTG 090731 Jul 25, 07:31
    0 svar
    141 visninger
    0 reaksjoner
    Nyeste innlegg Feltposten
    Startet av Feltposten, DTG 252225 Jun 23, 22:25
    5 svar
    325 visninger
    2 reaksjoner
    Nyeste innlegg Hulkinator

    Stikkord

    Collapse

    Working...