For å svare på det man bør gjøre, så kan jeg si hva faren min sier til meg. Ta pauser og fokuser på ting langt unna så ofte du kan. Gjerne hvert 10 minutt. Han er optiker på snart 30 året nå, og kan det han driver med ...
Hadde problemer med et øye med å skille mellom G og C på nest nederste linje tror jeg det var.
Men det kan ha vært en kombinasjon av at det ikke var optimale lysforhold, pluss at jeg trykte for hardt på det øyet jeg holdt for først. Da ble det litt kornete når jeg skulle se med det øyet.
Men uansett, det ordner seg.
Leste at man kan korrigere sesjonskarakterene sine (syn/hørsel).
Har aldri hatt problemer med synet, heller ingen i familien bruker briller. Så jeg viste at det ikke stemte...
Kommentér