Re: Nyhetslink: Forsvaret skal degradere 1300 offiserer
Luftforsvaret er en omvendt pyramide når det gjelder rang, og så og si alle der jeg pratet med har graden sin pga. lønnen. Fly- og helikopterteknikere med to stjerner eller mer, som aldri har hatt befalserfaring annet enn under kvalifiseringskurset. Det er direkte hån mot offiserer i infanteriavdelinger som kjemper seg vei fra sersjant og oppover.
Trenger virkelig en fyr som mekker på helikopteret to stjerner bare fordi lønnen han har k...
Luftforsvaret er en omvendt pyramide når det gjelder rang, og så og si alle der jeg pratet med har graden sin pga. lønnen. Fly- og helikopterteknikere med to stjerner eller mer, som aldri har hatt befalserfaring annet enn under kvalifiseringskurset. Det er direkte hån mot offiserer i infanteriavdelinger som kjemper seg vei fra sersjant og oppover.
Trenger virkelig en fyr som mekker på helikopteret to stjerner bare fordi lønnen han har k...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet










Kommentér