Hei!
Jeg røk på grovopptaket til HJK og ble litt skuffet, men ser positivt på at jeg skal inn i 2. bataljon som også virker som en spennende teneste.
I den forbindelse tenkte jeg å forhøre meg litt her om hvilken type tjeneste dere vil anbefale meg å prøve å komme inn på der oppe.
Den fysiske formen er ganske god når det kommer til svømming, kondis og det å gå med tung sekk. På styrke er jeg heller grei nok, med det ene unntaket at jeg ikke er så god på å ta armhevinger (var der jeg røk...
Jeg røk på grovopptaket til HJK og ble litt skuffet, men ser positivt på at jeg skal inn i 2. bataljon som også virker som en spennende teneste.
I den forbindelse tenkte jeg å forhøre meg litt her om hvilken type tjeneste dere vil anbefale meg å prøve å komme inn på der oppe.Den fysiske formen er ganske god når det kommer til svømming, kondis og det å gå med tung sekk. På styrke er jeg heller grei nok, med det ene unntaket at jeg ikke er så god på å ta armhevinger (var der jeg røk...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet









Kommentér