Ingeniørbataljonen

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Swischen35
    Trådstarter
    PENSJONIST
    • 2013
    • 10

    #1

    Ingeniørbataljonen

    Heisann! Jeg skal inn i ingeniørbataljonen i januar 2015. Lurer på om noen kan dele erfaringer med ingeniørbataljonen og eventuelt sting?
    Setter stor pris på svar ...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

Beslektede emner

Collapse

Emner Statistikk Nyeste innlegg
Startet av Feltposten, DTG 192031 Feb 26, 20:31
0 svar
51 visninger
0 reaksjoner
Nyeste innlegg Feltposten
Startet av Feltposten, DTG 040917 May 25, 09:17
0 svar
105 visninger
1 reaksjon
Nyeste innlegg Feltposten
Startet av Feltposten, 1 uke siden
1 response
51 visninger
2 reaksjoner
Nyeste innlegg Rittmester

Stikkord

Collapse

artillerijeger (10) bataljon (10) bergen (13) fallskjermjeger (65) feltoperatør (20) forsvaret (53) fos (35) fsk (14) førstegangstjeneste (141) førstegangstjenesten (14) garden (9) gsv (15) heimevernet (9) hjk (16) hmkg (12) hsrf (10) hæren (10) innkalling (8) innrykk (13) januar (10) karriere (9) kjk (16) krav (14) kystjeger (10) kystjegeropptak (10) luftforsvaret (12) m77 (12) marinejeger (22) mjk (30) opprop (19) opptak (113) opptakskrav (11) panserbataljonen (8) rekrutten (12) sekk (12) sesjon (44) sikkerhetsklarering (9) sjøforsvaret (20) sommer (10) spesialjeger (13) tips (16) tjeneste (19) tmbn (18) trene (12) trening (59) treningsdagbok (35) treningslogg (11) treningspartner (25) treningsprogram (9) utdanning (12)
Working...