Kan dere svare på:
1. Hvis du blir innkalt til sesjon 2- kan du sende et brev med legeattest eller må du gå til Forsvaret med denne attesten?
2.Godtar Forsvaret en legeattest fra en utenlandsk lege? Hvis du er ekstrem allergisk mot pollen osv.
Jeg spøred fordi vet ikke om Forsvaret godtar en legeattest som kan hindre deg i å gjennomføre førstegangstjenesten.
Har du etter sesjon del 2 fått ein skade, ein sjukdom eller eit anna helseproblem som du meiner har noko å seie for evna di til å gjennomføre førstegongsteneste, kan du søke om utsetting.
SLIK SØKER DU
Send søknad med dokumentasjon frå lege om den nye situasjonen du er i. Det er viktig at søknaden inneheld opplysningar om dei plagene eller lyta du har, dokumentasjon på utførte undersøkingar (røntgen, blodprøver osv.), funksjonsbeskriving og diagnose. Når du søker om utsetting, er det vik...
Kommentér