Hei.
Jeg gjennomførte siviltjenesten for 5 år siden og har siden det tatt en master i psykologi ved ntnu. Gjennomføringa av siviltjensten var pga. praktiske forhold med familie ol. og dermed ikke av overbevisningsgrunner eller at jeg var militærnekter.
Under studietiden har jeg trent MYE utholdenhetstrening og liker meget godt å gå lange turer. Men jeg har hele tiden manglet et mål å motivere meg til og et mål til å oppnå.
Etter en del titting her inne på forumet har jeg fått veldig ly...
Jeg gjennomførte siviltjenesten for 5 år siden og har siden det tatt en master i psykologi ved ntnu. Gjennomføringa av siviltjensten var pga. praktiske forhold med familie ol. og dermed ikke av overbevisningsgrunner eller at jeg var militærnekter.
Under studietiden har jeg trent MYE utholdenhetstrening og liker meget godt å gå lange turer. Men jeg har hele tiden manglet et mål å motivere meg til og et mål til å oppnå.
Etter en del titting her inne på forumet har jeg fått veldig ly...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet








Kommentér