Norske soldater farlig for Norge???

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • isak
    RESERVEBEFAL
    * VETERAN *
    • 2005
    • 10799

    #31
    Opprinnelig skrevet av Gammeloppklesk
    Opprinnelig skrevet av hotelpapa
    POD er en tragedie som kommer med det ene skrekkscenarioet etter det andre.
    ...
    Det er vel streng tatt en del av jobben deres. Selv om det kan få litt rare utslag innimellom.
    Man kanskje burde være glad for de scenarioene man ikke får vite noe om?
    Yepp, dette som nå er kommet fram er en bitte liten del av en 22 siders rapport som POD har utarbeidet til JD. Den har vært omtalt i media i januar i år også, men da var de ingen som bet seg m...
    [/QUOTE]
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    "saaatan din lille heltjævel, du berga dæ faen mæ den hær gangen å!"

    Kommentér

    • essal
      OR-6 Oversersjant


      • 2009
      • 9083

      #32
      Hva med Politiet sin "OMLT" da? Er de også livsfarlige når dem kommer tilbake til Norge?...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
      - Don't confuse enthusiasm with capability

      Kommentér

      • Dunn
        PENSJONIST
        • 2007
        • 516

        #33
        Opprinnelig skrevet av lassepdsn
        Hva med Politiet sin "OMLT" da? Er de også livsfarlige når dem kommer tilbake til Norge?
        Les hvlt sitt innelegg ovenfor.

        De gutta nok enda farligere i og med de kjenner til politiets rutiner.
        Kjenner jeg er glad politiet ikke er bevepnet. Ikke godt å si hva som kunne skjedd dersom en av de gutta hadde klikket i det offentlige rom....
        [/QUOTE]
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • SWATII
          PENSJONIST
          * VETERAN *
          • 2005
          • 3868

          #34
          Ser ut til at noen i "furet værbitt, beit seg fast i den raporten som DHS, og vår egen "dimwhit," Janet Napolitano sendte ut til politi, det være seg de statlige, de føderale og lokale, hvor man "bastant slo fast" at hjemvendte veteraner kunne utgjøre en sikkerhetsrisiko for landet, i dette tilfellet, USA.

          Her sier bl.a. DHS raporten følgende:
          04/15/2009 - Homeland Security Secretary Janet Napolitano addressed concerns today regarding an internal department intelligence assessment tha...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          Beslektede emner

          Collapse

          Emner Statistikk Nyeste innlegg
          Startet av Feltposten, DTG 061935 Oct 24, 19:35
          7 svar
          295 visninger
          3 reaksjoner
          Nyeste innlegg JoJo
          av JoJo
          Startet av Feltposten, DTG 251950 May 24, 19:50
          0 svar
          101 visninger
          0 reaksjoner
          Nyeste innlegg Feltposten
          Startet av Feltposten, DTG 010731 Apr 25, 07:31
          9 svar
          460 visninger
          0 reaksjoner
          Nyeste innlegg Feltposten

          Stikkord

          Collapse

          afghanistan (16) aktuelt: (12) bare (7) bergen (4) drept (5) droner (4) etterretning (4) faremo (4) ffi (4) fikk (4) forsvar (10) forsvaret (43) garden (4) general (4) hæren (6) høring (4) irak (7) iran (6) israel (4) kald krig (4) kina (4) krig (10) media (6) militære (4) nato (8) no: (4) norge (24) norske (6) nrk (4) nrk: (10) nyhetslink: (15) offiserer (9) oslo (5) politiet (5) russland (22) sabotasje (6) sivile (7) skip (5) soldat (6) soldater (25) stratagem (17) sv (4) sverige (6) taliban (5) tjeneste (4) ukraina (12) usa (11) vg (4) vg: (6) år (6)
          Working...