Er det planer om flere turer? Skal ikke søke FJ akkurat, men har planer om gjennomgående KS. Så ville vert fint med litt kart og kompass og generell fjelltur tenest ...
Det å dra på tur alene før du er blitt noenlunde vant til fjellet osv. er idioti. Det går fint an å gå en dagstur på sommeren alene selv for innefiser som meg, men å traske rundt midt på natta på senhøsten alene er ikke særlig lurt, selv om det bare er oppi marka.
Har hatt flere helgeturer på egenhånd, dette har gått helt fint. Så lenge man holder seg unna halsbrekkende stunts skal dette gå bra. Ja, man bør ha et titall...
[/QUOTE]
Kommentér