Er det mogleg å ta påbygg under førstegangstenesten?

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JVFSS
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2024
    • 5

    #1

    Er det mogleg å ta påbygg under førstegangstenesten?

    skal ha rekrutt på sessvollmoen i januar 2025. hadde yrkesfag på VGS og fullført fagbrev i IT-driftsfaget. Er det då mogleg for meg å ta påbygg under tenesta?...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • GabSlo
    OF-1 Fenrik

    * MOD *
    • 2020
    • 76

    #2
    Det kan jo bli travelt å ta hele påbygg på fritida under førstegangstjenesten, men det er sikkert lurt å ta endel av emnene som privatist. Det kan f.eks. være kurs som matematikk 2py3 og naturfag (begge muntlig eksamen)....
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    Moderator

    Kommentér

    • mailman
      OF-1 Løytnant
      Sponsor

      * MOD *
      • 2006
      • 2922

      #3
      Voksenopplæringen har endel kurs,så det er bare å kontakte de.
      Telefonnummeret til vo sessvollmoen er 77895275....
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
      When in doubt,empty your magazine.
      Moderator

      Kommentér

      Beslektede emner

      Collapse

      Emner Statistikk Nyeste innlegg
      Startet av Feltposten, DTG 171024 Apr 25, 10:24
      1 response
      132 visninger
      1 reaksjon
      Nyeste innlegg Rittmester
      Startet av Feltposten, DTG 040917 May 25, 09:17
      0 svar
      104 visninger
      1 reaksjon
      Nyeste innlegg Feltposten
      Startet av Rittmester, DTG 231145 Feb 25, 11:45
      20 svar
      612 visninger
      0 reaksjoner
      Nyeste innlegg Rittmester

      Stikkord

      Collapse

      Working...