skal ha rekrutt på sessvollmoen i januar 2025. hadde yrkesfag på VGS og fullført fagbrev i IT-driftsfaget. Er det då mogleg for meg å ta påbygg under tenesta?...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startet av Feltposten, DTG 171024 Apr 25, 10:24
|
1 response
134 visninger
1 reaksjon
|
Nyeste innlegg
av Rittmester
|
||
|
Lukket:
av Feltposten
Startet av Feltposten, DTG 040917 May 25, 09:17
|
0 svar
111 visninger
1 reaksjon
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Lukket:
av Rittmester
Startet av Rittmester, DTG 231145 Feb 25, 11:45
|
20 svar
612 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Rittmester
|
Kommentér