Hei,
Jeg lurte på om Jegertroppen i Garden er en del af ISTAR, og om en befalselev i andre året som sersjant kan søke om det?
Jegertroppen i Garden er en vanlig tropp i Garden... De er driver med oppklaring og inkluderer skarpskyttere. Men de står jo for det meste forran slottet og holder vakt.
Du kan bli befal i en av kompaniene.
Rett meg hvis noen har erfaring fra HMKG etter 2008-09 ang endringer innad i troppene....
[/QUOTE]
Normalt tar du nok pliktåret i samme avdeling du ble utdannet i.. Blir litt rart om du utdannes f.eks. i CSS, og så tar pliktåret i PBN mtp. forskjell i faglig utdanning....
Kommentér