Hei!
Virker som om det er en god del erfarne folk fra forsvaret her som har vært ute en vinternatt før.
Derfor så vil jeg oppfordre dere til å gjerne dele deres tips til å gjøre det enklere for oss uerfarne folk under aspirantperioden. F.eks en jeg kjenner kjøpte ei pakke med trøyer som han hadde i skapet sitt. De han brukte la han bare i baggen under senga. -dette førte til at han slapp å brette trøyene sine hver gang fordi at han kun brukte det han hadde i baggen.
Jeg er ikke ute etter noen...
Virker som om det er en god del erfarne folk fra forsvaret her som har vært ute en vinternatt før.
Derfor så vil jeg oppfordre dere til å gjerne dele deres tips til å gjøre det enklere for oss uerfarne folk under aspirantperioden. F.eks en jeg kjenner kjøpte ei pakke med trøyer som han hadde i skapet sitt. De han brukte la han bare i baggen under senga. -dette førte til at han slapp å brette trøyene sine hver gang fordi at han kun brukte det han hadde i baggen.
Jeg er ikke ute etter noen...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet





Vær også den som bryr deg om andre, når dere...
Kommentér