Hei, 18 år gammel gutt som har søkt mjk te sommarn.
Har fått innkalling te opptaksprøve i juli, men har faktisk enda ikkje bynt å trene nåkka serlig mot opptakskravan.. Ska bynne imårra å jobbe mæ mot dem. Men e veldig usekker på om æ klara å komme mæ i form te opptake.. fra alder 12-16 gikk æ på boksetrening å der va det ganske så heftig trening på utholdenhet, kondis, fart å styrke men har ikkje trent masse av detta sia treninga slutta før 2 år sia. Va i ganske go form då i forholdsvis te ka ...
Har fått innkalling te opptaksprøve i juli, men har faktisk enda ikkje bynt å trene nåkka serlig mot opptakskravan.. Ska bynne imårra å jobbe mæ mot dem. Men e veldig usekker på om æ klara å komme mæ i form te opptake.. fra alder 12-16 gikk æ på boksetrening å der va det ganske så heftig trening på utholdenhet, kondis, fart å styrke men har ikkje trent masse av detta sia treninga slutta før 2 år sia. Va i ganske go form då i forholdsvis te ka ...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet


...


...

Kommentér