[SIZE=1]Hei! Jeg lurte på hvordan prosessen til grenaderopptaket fungerer. Er stadig tjenestegjørende ved strbn i Bardufoss og har søkt meg til grenaderopptak.
Det jeg lurer på er hvordan søknaden nå blir behandlet, vil avdelingen selv kjøre intervju, eller blir alle selektert sentralt? Måtte også velge 1. 2.- og tredjevalg av avdelinger jeg ønsket stilling i. Hvordan fungerer da denne ordningen? Vil man kunne ha sjangse på sine andre valg om man ikke får plass på første? Kan man også få tilbu...
Lurer også på om noen har vært på opptaket før, og vil dele noen erfaringer? Hører det er 3 uker GSU på Rena for de som består opptaket, bra opplegg? ...
Kommentér