Hei!
Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan det er å studere ved Forsvarets Etterretningshøgskole. Bachelorstudiet de tilbyr høres ut som det passer veldig for meg, og jeg er svært motivert til å begynne der. Det eneste som hindrer meg er at jeg er i et svært stabilt forhold med kjæresten min, og jeg ønsker ikke å ha en skolehverdag som gjør at jeg veldig sjelden får tid til å treffe henne. Er det noen som vet hvordan det er å studere ved FEH med tanke på fritid og lignende? Er det mye r...
Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan det er å studere ved Forsvarets Etterretningshøgskole. Bachelorstudiet de tilbyr høres ut som det passer veldig for meg, og jeg er svært motivert til å begynne der. Det eneste som hindrer meg er at jeg er i et svært stabilt forhold med kjæresten min, og jeg ønsker ikke å ha en skolehverdag som gjør at jeg veldig sjelden får tid til å treffe henne. Er det noen som vet hvordan det er å studere ved FEH med tanke på fritid og lignende? Er det mye r...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet





Kommentér