Ikke for å være motivasjonsdreper, men skal du klare opptaket hadde jeg lagt om litt trening. For meg så har du mest fokus på styrken. For å komme gjennom så bør du være en seig jævel både i kropp og sinn. Du skal selvfølgelig ha styrkeøkter men da hadde jeg variert mellom to typer. Nr 1 kjøre basisøvelsene knebøy, markløft, benk, roing og skulderpress. Nr2 fokus på kroppsvekt øvelser som sit ups, rygghev, planke, armhevinger og hang ups kjør gjerne denne som sirkel
Kan ikke si jeg er helt enig der, 22,31 er jo på ingen måter dårlig, kravet er vel 27min så han er godt innafor der. Han trener jo bortimot akuratt de øvelsene du selv anbefaler, så skjønner ikke helt en del av anbefalingene dine. Jeg har ikke lest en eneste plass i loggen at han er godt innafor på alle styrkekrav. Det forteller meg at han så absolutt bør fokusere på styrken. Alle disse rådene om å bygge seg seig og gå masse med sekk bør først følges når man er godt innenfor opptakskravene. Det ...
Ikke for å være motivasjonsdreper, men skal du klare opptaket hadde jeg lagt om litt trening. For meg så har du mest fokus på styrken. For å komme gjennom så bør du være en seig jævel både i kropp og sinn. Du skal selvfølgelig ha styrkeøkter men da hadde jeg variert mellom to typer. Nr 1 kjøre basisøvelsene knebøy, markløft, benk, roing og skulderpress. Nr2 fokus på kroppsvekt øvelser som sit ups, rygghev, planke, armhevinger og hang ups kjør gjerne denne som sirkel
Kommentér