Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bjorhusdal
    Trådstarter
    PENSJONIST
    • 2014
    • 16

    #1

    Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

    Heisann. Har innrykk til 2bn 4august. Noen der ute som har forslag til meg om hva som kan være lurt å ta med seg inn til rekrutten, og hva som er greit å spare til første perm? ...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • Znuddel
    OF-2 Kaptein

    Sponsor

    * VETERAN *
    * MOD *
    • 2004
    • 16127

    #2
    Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

    https://forsvaret.no/karriere/forste...n-for-du-moter...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    The dildo of consequences rarely arrives lubed.
    Moderator

    Kommentér

    • Eeo
      OF-1 Løytnant
      Årets Milforumist 2025


      * MOD *
      • 2008
      • 2900

      #3
      Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

      Ikke ta med så mye sivile klær, PC eller andre dyre ting. Du vil få utlevert utstyr som du er pålagt å bruke i løpet av de første dagene der, og du har ikke tid til å sitte på PC. Bruk heller det som måtte være av fritid/dødtid til å bli kjent med folka du er på tropp med.

      En ting som kan være greit å ta med er en kortstokk......
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
      Moderator

      Kommentér

      • Bjorhusdal
        Trådstarter
        PENSJONIST
        • 2014
        • 16

        #4
        Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

        Den er god, takker ...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • Jameson x3
          PENSJONIST
          • 2015
          • 84

          #5
          Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

          Casio G-Shock G-2900F-1 - Armbåndsur - Finn lavest pris, test og informasjon

          Casio G-Shock G-2900F-1

          Money well spent!

          Egne gode joggesko kan anbefales.. utover det er egentlig det beste tipset å ta med minst mulig av dingser duppeditter og sivile ting..

          Lykke til med året ditt! :-)...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • Pinch
            RESERVEBEFAL
            • 2009
            • 2829

            #6
            Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

            En god pocket bok for å drepe ventetjeneste i garnison. Selv om det er fulle dager i starten så blir det fort litt venting uansett....
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • nettbank
              RESERVEBEFAL
              • 2011
              • 207

              #7
              Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

              Gnagsårplaster, krydderblanding og lesestoff....
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • 22
                RESERVEBEFAL
                • 2007
                • 235

                #8
                Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

                som mange andre har nevnt ovenfor. glem heller ikke tålmodighet og litt lesestoff tro meg ekke mye wifi der de første dagene......
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                Kommentér

                • Pedersen
                  RESERVEBEFAL
                  • 2011
                  • 405

                  #9
                  Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

                  En boresnake i 223/5,56 er heller ikke dumt
                  Veit ikke om dere får multitool i 2bt? Ellers så er det en god ting!
                  Og viktigst av alt! Ørepropper er must da forsvaret har til vane å plassere en designert snorker på vert rom........
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                  Kommentér

                  • Voodoo
                    RESERVEBEFAL
                    • 2011
                    • 1108

                    #10
                    Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

                    Opprinnelig skrevet av Pedersen
                    En boresnake i 223/5,56 er heller ikke dumt
                    Veit ikke om dere får multitool i 2bt? Ellers så er det en god ting!
                    Og viktigst av alt! Ørepropper er must da forsvaret har til vane å plassere en designert snorker på vert rom.....
                    Skriver under på dette. Det rista i køya da han under meg snorka....
                    [/QUOTE]
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                    .

                    Kommentér

                    • aquila
                      OF-2 Rittmester


                      * MOD *
                      • 2008
                      • 4406

                      #11
                      Sv: Hva trengs/er lurt å ha til rekrutten?

                      Alle på rommet mitt bortsett fra meg brukte hørselvern ja.

                      Ellers som mange andre har sagt godt med lesestoff, kortstokk og/eller andre spill, last eventuelt ned film på iPad eller lignende på forhånd, og undertøy....
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                      TTTF - Trykk, Tal, Tenk, F***!
                      Moderator

                      Kommentér

                      Beslektede emner

                      Collapse

                      Emner Statistikk Nyeste innlegg
                      Startet av Feltposten, DTG 130735 Aug 24, 07:35
                      2 svar
                      349 visninger
                      0 reaksjoner
                      Nyeste innlegg Hulkinator
                      Startet av Feltposten, DTG 061935 Oct 24, 19:35
                      7 svar
                      294 visninger
                      3 reaksjoner
                      Nyeste innlegg JoJo
                      av JoJo
                      Startet av Vaffeljeger, DTG 061922 Nov 25, 19:22
                      5 svar
                      189 visninger
                      9 reaksjoner
                      Nyeste innlegg LVGRP99
                      av LVGRP99

                      Stikkord

                      Collapse

                      artillerijeger (10) bataljon (10) bergen (13) fallskjermjeger (65) feltoperatør (20) forsvaret (53) fos (35) fsk (14) førstegangstjeneste (141) førstegangstjenesten (14) garden (9) gsv (15) heimevernet (9) hjk (16) hmkg (12) hsrf (10) hæren (10) innkalling (8) innrykk (13) januar (10) karriere (9) kjk (16) krav (14) kystjeger (10) kystjegeropptak (10) luftforsvaret (12) m77 (12) marinejeger (22) mjk (30) opprop (19) opptak (113) opptakskrav (11) panserbataljonen (8) rekrutten (12) sekk (12) sesjon (44) sikkerhetsklarering (9) sjøforsvaret (20) sommer (10) spesialjeger (13) tips (16) tjeneste (19) tmbn (18) trene (12) trening (59) treningsdagbok (35) treningslogg (11) treningspartner (25) treningsprogram (9) utdanning (12)
                      Working...