Opprinnelig skrevet av Age_
Opprinnelig skrevet av KJK Rekruttering
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

...
hyggelige var de også
...
...
Men sånn kan det gå, og etter å latt det synke en liten stund, gleder jeg meg faktisk til kystjeger opptak 27. juli
Har hørt det er en vedlig kul men utfordrende førstegangstjeneste og det er akkurat det jeg er på jakt e...
...
Det går nok kjempe bra. For min del så gleder jeg meg til KJK opptaket og bare går å venter på å få selve innkallelsen
...
...| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startet av Rittmester, DTG 300954 Apr 26, 09:54
|
6 svar
141 visninger
3 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Yosh
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 170812 Oct 24, 08:12
|
0 svar
77 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 150735 Oct 24, 07:35
|
0 svar
100 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
Kommentér