Hei
Har søkt befalskolen til sommeren
Å lurte på følgende.
1: Når får man svar om man er kommt inn eller ikke?
2: Jeg har ingen spesiell utdaning. Har kun fullført VK1, jeg sluttet skolen i februar 2009 for å trene meg opp til Marinejeger opptaket, da jeg fant ut at det å være bilmekanikker, ikke var min greie. Men så røk jeg på syn da, men garden hadde lyst på meg istedenfor
På innryket så fant de ut at synet min var faktisk helt bra (typisk?) Jeg er VELDIG motivert til å være i mili...
Har søkt befalskolen til sommeren
Å lurte på følgende.1: Når får man svar om man er kommt inn eller ikke?
2: Jeg har ingen spesiell utdaning. Har kun fullført VK1, jeg sluttet skolen i februar 2009 for å trene meg opp til Marinejeger opptaket, da jeg fant ut at det å være bilmekanikker, ikke var min greie. Men så røk jeg på syn da, men garden hadde lyst på meg istedenfor
På innryket så fant de ut at synet min var faktisk helt bra (typisk?) Jeg er VELDIG motivert til å være i mili... Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet


Men min situasjon er sånn som den er, ihvertfall akkurat no. Men spørsmålet er jo hvordan sjangsen min er å komme inn på befalskolen. Forsvaret er som sagt der jeg trives. Her VIL jeg fortsette. Kommer jeg ikke inn på Befalskolen har jeg TMBN etter førstegangstjenesten. Å der jeg kan jo ta ett kurs som gjør at man kan bli sersjant (husker ikke hva det het)...






Kommentér