Er det sånn at man bare kan være fallskjermjeger ett år? Altså førstegangstjenesten?...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

...
...
Kan vel si at jeg er riiiiimelig gira nå! Så nå er det ekstra hardtrening fram til Juli!...| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startet av Feltposten, DTG 280932 Jun 24, 09:32
|
0 svar
138 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 091400 Apr 24, 14:00
|
0 svar
158 visninger
4 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av JegerGaupe, DTG 212256 Mar 25, 22:56
|
0 svar
89 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av JegerGaupe
|
Kommentér