Når kjører du fra Hamar? Jeg tar toget fra Gardemoen til Hamar for så å bytte tog til Rena....
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
Tror det er bilder fra fotografen som tok bildene til boka Fallskjermjeger: http://adapterphoto.squarespace.com/...roject/5248599...
| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startet av Feltposten, DTG 280932 Jun 24, 09:32
|
0 svar
138 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 091400 Apr 24, 14:00
|
0 svar
158 visninger
4 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av JegerGaupe, DTG 212256 Mar 25, 22:56
|
0 svar
89 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av JegerGaupe
|
Kommentér