Hvor dyktige er egentlig de norske spes styrkene?

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • struksa
    RESERVEBEFAL
    • 2007
    • 1582

    #31
    Opprinnelig skrevet av SanderAK

    Hvorfor tror du det?
    Ser du under brukernavnet til Yngling, vil du se at vedkommende er utestengt.

    Hva kvaliteten på norske spesialstyrker gjelder, er også jeg av holdningen at de er "gode nok". Dette er ikke en konkurranse likt OL.
    Inntrykket mitt er at norske spesialstyrker er proaktive ved at de tar i bruk ny teknologi og utvikler nye taktikker, f.eks. ved at de har hatt gode resultater med oppbygningen av antiterrorstyrken i Kabul og at de driver ørken...
    [/QUOTE]
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • SanderAK
      OR-2 Visekonstabel


      TJUTT: Over norm
      • 2020
      • 171

      #32
      Opprinnelig skrevet av Eeo
      SanderAK du er klar over at du spør en bannlyst bruker i en død tråd som sist var aktivitet på for tre år siden?
      Det er jeg faktisk ikke haha
      Herregud så flaut ...
      [/QUOTE]
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      Beslektede emner

      Collapse

      Emner Statistikk Nyeste innlegg
      Startet av Feltposten, DTG 100735 Aug 24, 07:35
      2 svar
      111 visninger
      3 reaksjoner
      Nyeste innlegg Sofakriger
      Startet av TNFJ_JMH, DTG 120249 Dec 22, 02:49
      3 svar
      449 visninger
      11 reaksjoner
      Nyeste innlegg TNFJ_JMH
      Startet av Feltposten, DTG 252225 Jun 23, 22:25
      5 svar
      328 visninger
      2 reaksjoner
      Nyeste innlegg Hulkinator
      Working...