Hei!
Jeg takket nei på sesjon del 2 i fjor, på tross av at sesjonsoffiser prøvde å overtale meg til å bli med, og angrer nå. Dermed har jeg fått beskjed av VPV om å sende inn en søknad for å få gjennomføre førstegangstjeneste likevel.
Problemet er at jeg må sette opp tre ønsker til hvilken avdeling og tjeneste jeg vil inn i - men jeg er utrolig usikker.
Jeg har følgende utgangspunkt:
[LIST][*] Jente på 19, litt over gjennomsnittet god fysisk form.[*] Jeg vil inn i hæren.[*] ...
Jeg takket nei på sesjon del 2 i fjor, på tross av at sesjonsoffiser prøvde å overtale meg til å bli med, og angrer nå. Dermed har jeg fått beskjed av VPV om å sende inn en søknad for å få gjennomføre førstegangstjeneste likevel.
Problemet er at jeg må sette opp tre ønsker til hvilken avdeling og tjeneste jeg vil inn i - men jeg er utrolig usikker.
Jeg har følgende utgangspunkt:
[LIST][*] Jente på 19, litt over gjennomsnittet god fysisk form.[*] Jeg vil inn i hæren.[*] ...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet









Kommentér