Treningslogg!

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JK
    PENSJONIST
    • 2007
    • 230

    #871
    Dagens:

    20x6 pushups bredt grep
    40x6 situps
    4x6 hangups
    +knebøy og tåhev med sekk...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Guest's Avatar

      #872
      Opprinnelig skrevet av key
      Om senebetennelse kan oppstå senere i livet? Forstår jeg deg rett?

      Senebetennelse er en belastningsskade, og kan komme av overbelastning eller feilbelastning (eller begge deler). Så, ja, den kan nok oppstå på et senere tidspunkt også. Men har du fått det og blitt kvitt det, er du ikke mer "motagelig" senere. Riktignok kan ikke jeg bøye mitt venstre håndledd like mye som det høyre, etter at jeg hadde senebetennelse i det (for mange år siden!), men tror ikke en slik skade er vanlig.

      ...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • Gainity
        RESERVIST
        • 2007
        • 160

        #873
        Lenge siden jeg har logget her nå, så hvorfor ikke.

        Dagens trening, styrke.

        Oppvarming, 10minutt jogg.
        2x20 treeeege ryggups.
        2x30 + 40 situps.
        4x4 + 10 hangups.
        Markløft 5x5 og tåhev 3x20 roooolige.

        Onsdagens trening:
        Syklet 30minutt, opp på "fjelltopp" ca 1 time, sykle tilbake, bra tempo, så på jobb ;D

        Lagt merke til at det er mange her som trener bra, og det er bra! ...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • JK
          PENSJONIST
          • 2007
          • 230

          #874
          Gårsdagens trening:

          8km jogging

          20x6 pushups
          45x5 situps
          5x4 hangups
          20x2 rygghev...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • JAJ
            PENSJONIST
            • 2007
            • 471

            #875
            Gårdagens:
            5 x 25 push-ups
            5 x 25 sit-ups
            3 x 4 pull-ups
            3 x 5 dips...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • JAJ
              PENSJONIST
              • 2007
              • 471

              #876
              Jogging 3 km...
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • JK
                PENSJONIST
                • 2007
                • 230

                #877
                Hadde en liten "helvetes-økt" idag, om det kan kalles det da...bestod av:

                -Jogging 10km i variert terreng med høy puls
                -Svømming 200 meter i en innsjø i skogen under turen (innsjøen var sett ut på forhånd og de 200 meterene målt på Google Earth), på litt under 5 minutter, vannet var kaldt men jeg hadde trodd det skulle bli kaldere
                -30 pushups i bare boxeren før og etter svømmeturen

                Og du verden så godt det var men en varm dusj og en matbit når jeg kom hjem......
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                Kommentér

                • JAJ
                  PENSJONIST
                  • 2007
                  • 471

                  #878
                  Opprinnelig skrevet av JK
                  -Svømming 200 meter i en innsjø i skogen under turen (innsjøen var sett ut på forhånd og de 200 meterene målt på Google Earth), på litt under 5 minutter, vannet var kaldt men jeg hadde trodd det skulle bli kaldere
                  Desken JK! Hva tror du temperaturen kunne vært?...
                  [/QUOTE]
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                  Kommentér

                  • JK
                    PENSJONIST
                    • 2007
                    • 230

                    #879
                    Hmmm....vanntemperaturen lå vel på rundt 10 grader skulle jeg tro...Trodde jeg skulle få krampe eller noe slikt, så jeg passet på å ikke svømme der jeg ikke kunne stå, men det fikk jeg altså ikke...Faktisk ble jeg overrasket over hvor greit det gikk, var ikke akkurat varm når jeg svømte men kan ikke si at jeg frøs i hjel heller, selv om det var ganske kaldt. Løpeturen tilbake igjen (mye bratt oppoverbakke) var faktisk værre!...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                    Kommentér

                    • Guest's Avatar

                      #880
                      Bler gåtur ca 2timer langs kysten her på bondelandet hver dag etter skolen for kneets skyld, og viljen da. (Venter med sekk til kneet sier ifra det er OK såklart). Begynner ikke med løping enda. Styrke - egentrening aen hver dag. Basistrening, balanse, bevegelighet.

                      Prøver å løse oppgaver mens jeg driver med andre ting også, får å skjerpe litt oppi her. Det hjelper meg med å forstå hvordan jeg skal gjøre flere ting på en gang, og hvordan jeg skal tenke i slike situasjoner....
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                      Kommentér

                      • JAJ
                        PENSJONIST
                        • 2007
                        • 471

                        #881
                        Høres bra ut Kloda.

                        Dagens:
                        5 x 25 push-ups
                        5 x 25 sit-ups (i en sit-ups benk)
                        3 x 4 pull-ups
                        3 x 5 dips...
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                        Kommentér

                        • JK
                          PENSJONIST
                          • 2007
                          • 230

                          #882
                          Dagens lette økt bestod av:

                          20x4 pushups
                          50x4 situps
                          4x4 hangups

                          5km rolig jogg...
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                          Kommentér

                          • JAJ
                            PENSJONIST
                            • 2007
                            • 471

                            #883
                            Dagens:
                            5 x 25 push-ups
                            5 x 25 sit-ups (i en sit-ups benk)
                            3 x 4 pull-ups...
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                            Kommentér

                            • Guest's Avatar

                              #884
                              Løping i fjellet med sekk

                              Rygg...
                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                              Kommentér

                              • olavhaa
                                PENSJONIST
                                • 2006
                                • 89

                                #885
                                uke 42 så langt

                                mandag:

                                10 km joggetur på grus, 1 time 3min, uttøying

                                onsdag:

                                Liten sykkeltur i grisevær, 30 min, styrke for mage rygg å suldre. uttøying

                                torsdag:

                                Fjelltur med lett sekk. Først gjenom skau etterhvert snø. Deili med snø! 3 timer.
                                Måtte steppe inn som trener for langrennsgruppa så da vart det litt jogging og styrke. uttøying

                                Fredag:

                                Svømming 40 min. 400 meter på 7:58 (12,5 meters basseng)

                                Nå har venstre kne smerter på insiden når det brukes. Har smurt på...
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                Kommentér

                                • Effe

                                  #886
                                  Starter min treningslogg.

                                  Lørdag: Skogstur med dama. Var på hytta i Nordmarka og hadde vedsjau.


                                  Søndag: 1000 meter svømming+ litt undervannssvømming...
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                  Kommentér

                                  • admin
                                    Trådstarter

                                    Administrator emeritus

                                    RESERVEOFFISER
                                    * VETERAN *
                                    • 2004
                                    • 15273

                                    #887
                                    Opprinnelig skrevet av Effe
                                    Lørdag: Skogstur med dama. Var på hytta i Nordmarka og hadde vedsjau.
                                    Godt å se noen sunn-fornuft økter innimellom slagene deres. Dama + hyttetur med vedsjau er god knall!...
                                    [/QUOTE]
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                    Kommentér

                                    • spider
                                      PENSJONIST
                                      * VETERAN *
                                      • 2004
                                      • 324

                                      #888
                                      Testet løpskapasiteten idag og det var en oppløftende opplevelse! Har "bodybuilda" rimelig seriøst de siste 18 mnd. og er som følger av det ingen typisk løper. Dreide fokuset inn mot kondisjon for litt over tre mnd siden og til å begynne med merket jeg godt at jeg hadde noen ekstra kg å dra på. Den første løpeturen i Juli var en temmelig slitsom 20 minutters affære. Men, opplegget mitt funker. Har falt 3-4 kg i kroppsvekt, men styrken er den samme og hjertepumpa blir sakte og sikkert sterkere
                                      ...
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                      Kommentér

                                      • Guest's Avatar

                                        #889
                                        Opprinnelig skrevet av spider
                                        Testet løpskapasiteten idag og det var en oppløftende opplevelse! Har "bodybuilda" rimelig seriøst de siste 18 mnd. og er som følger av det ingen typisk løper. Dreide fokuset inn mot kondisjon for litt over tre mnd siden og til å begynne med merket jeg godt at jeg hadde noen ekstra kg å dra på. Den første løpeturen i Juli var en temmelig slitsom 20 minutters affære. Men, opplegget mitt funker. Har falt 3-4 kg i kroppsvekt, men styrken er den samme og hjertepumpa blir sakte og sikke...
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                        Kommentér

                                        • Olav
                                          PENSJONIST
                                          • 2007
                                          • 113

                                          #890
                                          Får starte å skrive i denne tråden jeg også..

                                          Idag:

                                          5km jogging....
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                          Kommentér

                                          • JAJ
                                            PENSJONIST
                                            • 2007
                                            • 471

                                            #891
                                            Dagens:
                                            5 x 25 push-ups
                                            5 x 25 sit-ups (i en sit-ups benk) Kjenner denne i ryggen også så dropper rygghevingene.
                                            3 x 4 pull-ups...
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                            Kommentér

                                            • Guest's Avatar

                                              #892
                                              Opprinnelig skrevet av Olav
                                              Får starte å skrive i denne tråden jeg også..

                                              Idag:

                                              5km jogging.
                                              Bra. Jo mer jo bedre....
                                              [/QUOTE]
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                              Kommentér

                                              • JAJ
                                                PENSJONIST
                                                • 2007
                                                • 471

                                                #893
                                                Er artig og se resultatene til andre for og se hvordan man ligger ann, flere som logger jo bedre

                                                Olav, marinejeger 2009 som var målet?...
                                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                Kommentér

                                                • Jabsen
                                                  PENSJONIST
                                                  • 2007
                                                  • 6

                                                  #894
                                                  Joggetur 2timer 20min. Høyere intensitet mot slutten. Startet oppkjøringa til ULKen ...
                                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                  Kommentér

                                                  • admin
                                                    Trådstarter

                                                    Administrator emeritus

                                                    RESERVEOFFISER
                                                    * VETERAN *
                                                    • 2004
                                                    • 15273

                                                    #895
                                                    Lager ny tråd pga veldig mange innlegg i denne!...
                                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                    Kommentér

                                                    Beslektede emner

                                                    Collapse

                                                    Emner Statistikk Nyeste innlegg
                                                    Startet av Feltposten, DTG 210734 Jul 22, 07:34
                                                    11 svar
                                                    660 visninger
                                                    8 reaksjoner
                                                    Nyeste innlegg Feltposten
                                                    Startet av 93A, DTG 010319 Apr 25, 03:19
                                                    2 svar
                                                    247 visninger
                                                    6 reaksjoner
                                                    Nyeste innlegg 93A
                                                    av 93A
                                                    Startet av Feltposten, DTG 100735 Oct 23, 07:35
                                                    0 svar
                                                    144 visninger
                                                    0 reaksjoner
                                                    Nyeste innlegg Feltposten

                                                    Stikkord

                                                    Collapse

                                                    artillerijeger (10) bataljon (10) bergen (13) fallskjermjeger (65) feltoperatør (20) forsvaret (53) fos (35) fsk (14) førstegangstjeneste (142) førstegangstjenesten (14) garden (9) gsv (15) heimevernet (9) hjk (16) hmkg (12) hsrf (10) hæren (11) innkalling (8) innrykk (13) januar (10) karriere (9) kjk (16) krav (14) kystjeger (10) kystjegeropptak (10) luftforsvaret (12) m77 (12) marinejeger (22) mjk (30) opprop (19) opptak (113) opptakskrav (11) panserbataljonen (8) rekrutten (12) sekk (12) sesjon (44) sikkerhetsklarering (9) sjøforsvaret (20) sommer (10) spesialjeger (13) tips (16) tjeneste (19) tmbn (18) trene (12) trening (59) treningsdagbok (35) treningslogg (11) treningspartner (25) treningsprogram (9) utdanning (12)
                                                    Working...