Re: Fellestur - Videre disk. fra FJ 2010 tråden
Takk for turen alle sammen! Artig å møte dere
Som sagt ble vi fra tmbn
igjen ved Lille Gørja og sov over der. Gikk tilbake på lørdagen, men gikk mye på sti og var ikke fremme ved Sognsvann før på kvelden. Var lite aktuellt for oss å gå hele natta i og med at det stod en bil og ventet på oss ved parkaringa som måtte kjøres hjem:P Skulle gjerne vært med på tilbaketuren hvis det ikke var for det
Igjen: Hyggelig å møte dere. Virka som en knall...
Takk for turen alle sammen! Artig å møte dere
Som sagt ble vi fra tmbn
igjen ved Lille Gørja og sov over der. Gikk tilbake på lørdagen, men gikk mye på sti og var ikke fremme ved Sognsvann før på kvelden. Var lite aktuellt for oss å gå hele natta i og med at det stod en bil og ventet på oss ved parkaringa som måtte kjøres hjem:P Skulle gjerne vært med på tilbaketuren hvis det ikke var for det
Igjen: Hyggelig å møte dere. Virka som en knall... Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet










Kommentér