Dette kan vel sees på som en trussel? https://truthsocial.com/@realDonaldT...71693008302124
Det kan vel være Trumps prøvelse av NATO; ta USA ut av NATO, invadere Grønland og se på NATO/Europas manglende (militære) respons. Det er så sinnssykt at jeg må nesten bare anta at det er mest sannsynlig....
En amerikaner (?) skal ha tilbydt svimlende pengesummer "senere" til grønlendere som signerte et opprop om at Grønland måtte eies av USA. Grønlands Radio (KNR) meldte om dette. Saken skal ha blitt anmeldt til politiet.
Noreg styrker nærværet på Grønland og opnar nytt generalkonsulat i Nuuk for å vidareutvikle samarbeidet med Grønland i ei tid der Arktis får aukande strategisk betydning.
– Eit generalkonsulat i Nuuk vil gi oss tettare kontakt med grønlandske styresmakter, næringsliv og sivilsamfunn. Det vil styrke samarbeidet der Noreg og Grønland allereie har sterke felles interesser, som fiskeri, maritime spørsmål og urfolksspørsmål. Det gir oss betre moglegheiter til å utvikle nye samarbeidsområde i åra som kjem, seier utanriksmin...
Kommentér