Treningslogg for Joachim101

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joachim101
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2009
    • 402

    #211
    Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

    Hadde samme problemet som deg, hadde seriøse feilstillinger, noen deler stod i pissevinkel. Fysioterapi funket bra for det. Personlig mener jeg at fysioterapi er for dyrt til at jeg gidder å gå der regelmessig. Boken nevnt under forhindrer behovet for det. Liker også å lære meg anatomi og slikt selv.

    Det er sant som du sier, det er effektiv behandling. Det er som laserfokusert massasje. Man når mye dypere i musklene. Nå har jeg vært en 4-5 ganger, m...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    Bare kjør på.

    Kommentér

    • fønix11
      PENSJONIST
      • 2011
      • 204

      #212
      Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

      Så at den var anbefalt av en del andre også, står nok mye nyttig der ja.

      Det som fungerte for meg var trykkbølgebehandling. Dyrt, men 5-6 behandlinger og beinhinnebetennelsen holder seg stort sett helt borte....
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • Joachim101
        Trådstarter
        RESERVIST
        • 2009
        • 402

        #213
        Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

        Har aldri prøvd, men kan se for meg at TBB kan være fordelaktig ja. Stive priser så jeg, men fysioterapi blir nok dyrest uansett.

        Det aller beste mot beinhinnebetennelse er nok forebygging(snakker ikke skadeforebyggende øvelser). Kroppens tilpasningsevne gjør at den tilpasser seg de belastninger som den utsettes for. Bærekraftig oppbygging av løpemengde kombinert med et enkelt men effektivt skadeforebyggende program er i mine øyne den beste måten å ...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
        Bare kjør på.

        Kommentér

        • Joachim101
          Trådstarter
          RESERVIST
          • 2009
          • 402

          #214
          Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

          Onsdag 1.juni

          Convict Conditioning styrketrening:

          Step 4 - Half HSPU - 3x10 stk
          Step 6 - Full Bridges(bare med skummelt mye bedre utførelse enn han duden der) - 3x9 stk
          Step 6 - Hanging knee raises(sakter, og med mindre fraspark) - 3x10 stk
          Step 2 - [url=http://www.youtube.com/watch?v=2s6b...
          [HIDETEXT]Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet[/HIDETEXT]
          Bare kjør på.

          Kommentér

          • Joachim101
            Trådstarter
            RESERVIST
            • 2009
            • 402

            #215
            Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

            Torsdag 2. juni

            25min løping i skog....
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
            Bare kjør på.

            Kommentér

            • Joachim101
              Trådstarter
              RESERVIST
              • 2009
              • 402

              #216
              Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

              Fredag 3. juni

              Convict Conditioning:

              Step 7 - Uneven Pullups - 3x6
              Step 10 - One leg squat - 3x8
              Step 6 - Close Pushups - 3x15
              Pseudo planche pushups - 3x6...
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
              Bare kjør på.

              Kommentér

              • Joachim101
                Trådstarter
                RESERVIST
                • 2009
                • 402

                #217
                Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                Lørdag 4. juni

                Markløft: 2x5 74kg + 2x5 89kg...
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                Bare kjør på.

                Kommentér

                • Joachim101
                  Trådstarter
                  RESERVIST
                  • 2009
                  • 402

                  #218
                  Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                  Søndag 5. juni

                  Captains of Crush:

                  Samme programmet som onsdag 1. juni


                  Convict Conditioning:

                  Step 4 - Half HSPU - 3x10
                  Step 6 - Full bridges - 3x10
                  Step 6 - HKR - 12,12,14,15
                  Step 2 - Horizontal pulls - 12,12,11

                  25 min løping skog...
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                  Bare kjør på.

                  Kommentér

                  • Joachim101
                    Trådstarter
                    RESERVIST
                    • 2009
                    • 402

                    #219
                    Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                    Mandag 6. juni

                    HVILE...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                    Bare kjør på.

                    Kommentér

                    • Joachim101
                      Trådstarter
                      RESERVIST
                      • 2009
                      • 402

                      #220
                      Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                      Tirsdag 7. juni

                      Convict Conditioning:

                      Steg 7 - Uneven pullups - 3x7
                      Steg 10 - One leg squats - 3x8
                      Steg 6 - Close pushups - 3x16
                      Pseudo planche pushups - 3x6...
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                      Bare kjør på.

                      Kommentér

                      • Joachim101
                        Trådstarter
                        RESERVIST
                        • 2009
                        • 402

                        #221
                        Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                        Onsdag 8. juni

                        Captains of Crush:

                        Vanlig program + 3x30 expand your hands med kontorstrikk

                        Løping:

                        27 min i skog...
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                        Bare kjør på.

                        Kommentér

                        • Smygen123
                          PENSJONIST
                          • 2010
                          • 186

                          #222
                          Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                          Hvordan ligger du ann på pushups nå? (maks)
                          Fått inkalling til MJK?...
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                          Kommentér

                          • Joachim101
                            Trådstarter
                            RESERVIST
                            • 2009
                            • 402

                            #223
                            Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                            Torsdag 9. juni

                            Convict Conditioning:

                            Step 4 - Half HSPU: 12-10-11
                            Step 6 - Full bridges: 3x11
                            Step 10 - Hanging leg raises: 3x10
                            Step - Horizontal pulls: 3x12...
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                            Bare kjør på.

                            Kommentér

                            • Joachim101
                              Trådstarter
                              RESERVIST
                              • 2009
                              • 402

                              #224
                              Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                              Fredag 10. juni

                              Skadeforebyggende for bein...
                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                              Bare kjør på.

                              Kommentér

                              • Joachim101
                                Trådstarter
                                RESERVIST
                                • 2009
                                • 402

                                #225
                                Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                Lørdag 11. juni

                                MJK innkalling er i boks, Smygen123

                                For the record + sammenlikning: Vekt=86kg Høyde=187cm

                                Standard pushups maxtest: 45 stk (igjen!) Har forbedringspotensiale her.
                                Standard pullups maxtest: 13 stk
                                Pistol squat maxtest: 10 stk begge ben

                                Rolig convict conditioning økt:

                                Step 6 - Close pushups: 3x10
                                Step 7 - Uneven pullups: 3x5
                                Step 10 - Pistol squats: 2x5
                                Pseudo planche pushups: 3x6

                                40 min gåing + litt løping, barfot i skog....
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                Bare kjør på.

                                Kommentér

                                • Joachim101
                                  Trådstarter
                                  RESERVIST
                                  • 2009
                                  • 402

                                  #226
                                  Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                  + Maxtest CoC #1: 14 høyre og 11 venstre...
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                  Bare kjør på.

                                  Kommentér

                                  • Falcon32
                                    PENSJONIST
                                    • 2010
                                    • 62

                                    #227
                                    Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                    Hvordan ligger du an med opptakskravene? Klar for opptak? Bare noen uker igjen til det braker løs nå!

                                    ps. Hvordan utførelse har du på situps når du tar makstest?

                                    Stå på videre med trening, så sees vi på opptak om få uker!...
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                    Kommentér

                                    • Joachim101
                                      Trådstarter
                                      RESERVIST
                                      • 2009
                                      • 402

                                      #228
                                      Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                      Opprinnelig skrevet av Falcon32
                                      Hvordan ligger du an med opptakskravene? Klar for opptak? Bare noen uker igjen til det braker løs nå!

                                      ps. Hvordan utførelse har du på situps når du tar makstest?

                                      Stå på videre med trening, så sees vi på opptak om få uker!
                                      Alle opptakskravene er inne, skal forbedre dem så mye som mulig nå den siste måneden. Gleder med som en unge til opptak.

                                      Situps: Har 90 graders vinkel i hofte og knær. Har beina på en kasse som gjør at ...
                                      [/QUOTE]
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                      Bare kjør på.

                                      Kommentér

                                      • Joachim101
                                        Trådstarter
                                        RESERVIST
                                        • 2009
                                        • 402

                                        #229
                                        Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                        Søndag 12. juni

                                        20 min løping skog
                                        15 min barbent gåing i skog...
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                        Bare kjør på.

                                        Kommentér

                                        • Joachim101
                                          Trådstarter
                                          RESERVIST
                                          • 2009
                                          • 402

                                          #230
                                          Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                          Lørdag 13. juni

                                          Convict conditioning:

                                          Step 4 - Half HSPU: 13-12-12
                                          Step 6 - Bridges: 3x12
                                          Step 10 - HLR: 3x10
                                          Step 2 - Horizontal pulls: 3x13

                                          55 min gåing barbent i skau...
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                          Bare kjør på.

                                          Kommentér

                                          • Falcon32
                                            PENSJONIST
                                            • 2010
                                            • 62

                                            #231
                                            Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                            Opprinnelig skrevet av Joachim101--
                                            Opprinnelig skrevet av Falcon32
                                            Hvordan ligger du an med opptakskravene? Klar for opptak? Bare noen uker igjen til det braker løs nå!

                                            ps. Hvordan utførelse har du på situps når du tar makstest?

                                            Stå på videre med trening, så sees vi på opptak om få uker!
                                            Alle opptakskravene er inne, skal forbedre dem så mye som mulig nå den siste måneden. Gleder med som en unge til opptak.

                                            Situps: Har 90 graders vinkel i hofte og knær. Har beina på e...
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                            Kommentér

                                            • Joachim101
                                              Trådstarter
                                              RESERVIST
                                              • 2009
                                              • 402

                                              #232
                                              Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                              [quote=Falcon32]
                                              Opprinnelig skrevet av Joachim101--
                                              Opprinnelig skrevet av Falcon32
                                              Hvordan ligger du an med opptakskravene? Klar for opptak? Bare noen uker igjen til det braker løs nå!

                                              ps. Hvordan utførelse har du på situps når du tar makstest?

                                              Stå på videre med trening, så sees vi på opptak om få uker!
                                              Alle opptakskravene er inne, skal forbedre dem så mye som mulig nå den siste måneden. Gleder med som en unge til opptak.

                                              Situps: Har 90 graders vinkel i hofte og knær...
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                              Bare kjør på.

                                              Kommentér

                                              • Falcon32
                                                PENSJONIST
                                                • 2010
                                                • 62

                                                #233
                                                Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                [quote=Joachim101--][quote=Falcon32]
                                                Opprinnelig skrevet av "Joachim101--":44uv4x2l
                                                Opprinnelig skrevet av Falcon32
                                                Hvordan ligger du an med opptakskravene? Klar for opptak? Bare noen uker igjen til det braker løs nå!

                                                ps. Hvordan utførelse har du på situps når du tar makstest?

                                                Stå på videre med trening, så sees vi på opptak om få uker!
                                                Alle opptakskravene er inne, skal forbedre dem så mye som mulig nå den siste måneden. Gleder med som en unge til opptak.

                                                Situps: Har 90...
                                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                Kommentér

                                                • Falcon32
                                                  PENSJONIST
                                                  • 2010
                                                  • 62

                                                  #234
                                                  Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                  Har nå nettop snakket med MJK og det er fremdeles 90grader i hofte- og kneledd over kasse med en som holder beina som er gjeldende for utførelsen av situps. En smule lettet nå ...
                                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                  Kommentér

                                                  • Smygen123
                                                    PENSJONIST
                                                    • 2010
                                                    • 186

                                                    #235
                                                    Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                    Er det likt på fallskjermjeger opptak? at en ikke har beina i bakken, men heller på en kasse?...
                                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                    Kommentér

                                                    • Falcon32
                                                      PENSJONIST
                                                      • 2010
                                                      • 62

                                                      #236
                                                      Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                      Fallskjermjeger skal være de "vanlige" beina i bakken med en som holder og man hever overkroppen opp og berører høyre albu mot venstre kne, og motsatt. MJK er de eneste såvidt jeg vet som kjører med beina over kasse....
                                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                      Kommentér

                                                      • Smygen123
                                                        PENSJONIST
                                                        • 2010
                                                        • 186

                                                        #237
                                                        Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                        Takker ...
                                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                        Kommentér

                                                        • Joachim101
                                                          Trådstarter
                                                          RESERVIST
                                                          • 2009
                                                          • 402

                                                          #238
                                                          Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                          Opprinnelig skrevet av Falcon32
                                                          Har nå nettop snakket med MJK og det er fremdeles 90grader i hofte- og kneledd over kasse med en som holder beina som er gjeldende for utførelsen av situps. En smule lettet nå
                                                          Takker for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Ble litt lettet jeg også nå ...
                                                          [/QUOTE]
                                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                          Bare kjør på.

                                                          Kommentér

                                                          • Joachim101
                                                            Trådstarter
                                                            RESERVIST
                                                            • 2009
                                                            • 402

                                                            #239
                                                            Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                            Tirsdag 14. juni

                                                            HVILE

                                                            Onsdag 15. juni

                                                            Styrke:
                                                            Convict conditioning:

                                                            Step 7 - Uneven pullups: 3x8
                                                            Step 10 - Pistol squats: 3x7
                                                            Step 5 - Pushups: 28-24-25
                                                            Pseudoplancepushups: 3x6
                                                            CoC trening

                                                            Løping
                                                            ca. 20 min i skau

                                                            Gåing
                                                            20 min barbent i skau...
                                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                            Bare kjør på.

                                                            Kommentér

                                                            • Joachim101
                                                              Trådstarter
                                                              RESERVIST
                                                              • 2009
                                                              • 402

                                                              #240
                                                              Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                              Torsdag 16. juni

                                                              HVILE

                                                              Fredag 17. juni

                                                              Styrke:
                                                              CC:

                                                              Half HSPU: 13-12-12
                                                              Full bridges: 3x13
                                                              Hanging leg raises: 3x10
                                                              Horizontal pulls: 3x14

                                                              Skadeforebyggende...
                                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                              Bare kjør på.

                                                              Kommentér

                                                              Beslektede emner

                                                              Collapse

                                                              Emner Statistikk Nyeste innlegg
                                                              Startet av kafkaesque, DTG 170132 Dec 24, 01:32
                                                              34 svar
                                                              1.546 visninger
                                                              3 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg kafkaesque
                                                              Startet av Wergel, DTG 021831 Aug 24, 18:31
                                                              4 svar
                                                              345 visninger
                                                              0 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Wergel
                                                              av Wergel
                                                              Startet av aslakaspøy, DTG 251321 Oct 23, 13:21
                                                              0 svar
                                                              395 visninger
                                                              0 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg aslakaspøy
                                                              Working...