Treningslogg!

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ifanterist
    PENSJONIST
    * VETERAN *
    • 2005
    • 9385

    #601
    oissan da var det deg og bikkja jeg passerte på gamle mossevei =)...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Gehenna
      OR-6 Oversersjant


      * VETERAN *
      • 2005
      • 17491

      #602
      Meg, bikkja mi & bruker "Knott" her innefra - du skulle dumpa kjøretøy og slått følge med oss....
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
      -Må vi ha hjelm?

      Kommentér

      • ifanterist
        PENSJONIST
        * VETERAN *
        • 2005
        • 9385

        #603
        Opprinnelig skrevet av Gehenna
        Meg, bikkja mi & bruker "Knott" her innefra - du skulle dumpa kjøretøy og slått følge med oss.
        hehe sier noe der =)...
        [/QUOTE]
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • knott
          PENSJONIST
          * VETERAN *
          • 2005
          • 108

          #604
          Ser du har logget for meg.. ikke dumt, ikke dumt..

          Når jeg først logger, så kan jeg føre på mine siste 10km hjem igjen fra Vinterbro.

          PS: Håper pulsklokka gir deg ypperlig trening til Trondheim-Oslo ifanterist!...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • Kai
            PENSJONIST
            • 2007
            • 107

            #605
            Kondisjon:

            800 m oppvarming

            400 m rask jogg
            200 m sprint
            200 m rask jogg
            200 m sprint
            200m rolig jogg

            repeat 5x ca 7 km

            Svømming:

            intervaller;
            4x25 roligsvøm
            4x25 rask svøm

            pluss teknikk-trening

            Styrke:

            6x30 pushups
            6x30 situps
            3x19 dips
            3x10 chins


            utholdenhet:

            dimmu borgir på trommer =)...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • Kai
              PENSJONIST
              • 2007
              • 107

              #606
              Opprinnelig skrevet av Kai
              Svømming:

              intervaller;
              4x25 roligsvøm
              4x25 rask svøm
              glemte å nevne repeat 2x der...
              [/QUOTE]
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • Guest's Avatar

                #607
                Utholdende styrke

                Pushups: 20*20
                Dips:5*10
                Pulups:4*10
                Situps: 10*50

                Løping: 6 drag 4 min 80-90%, 5 drag på 3 min 70-80%. Gjennomsnitt på 81%, 89% max....
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                Kommentér

                • ifanterist
                  PENSJONIST
                  * VETERAN *
                  • 2005
                  • 9385

                  #608
                  Opprinnelig skrevet av knott
                  Ser du har logget for meg.. ikke dumt, ikke dumt..

                  Når jeg først logger, så kan jeg føre på mine siste 10km hjem igjen fra Vinterbro.

                  PS: Håper pulsklokka gir deg ypperlig trening til Trondheim-Oslo ifanterist!
                  Ja tusen takk Knott og takk for sist ,det var en hyggelig handel =) fin den...
                  [/QUOTE]
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                  Kommentér

                  • folden
                    PENSJONIST
                    • 2007
                    • 720

                    #609
                    Løp litt over en time i marka, ca. 270-300 høydemeter en vei. Slet med sting de siste 20 minuttene, skal aldri spise så tett opptil trening igjen. Når jeg kom ned igjen testet jeg maks på styrke, greide 40 pushups, 10 hangups og 75 situps, med en som kontrollerte. 40 pushups er 8 mer enn det jeg fra før har makset på, og 10 hangups har jeg klart bare en gang før. Håper jeg presterer like bra på FOS om noen dager!...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                    Kommentér

                    • Kai
                      PENSJONIST
                      • 2007
                      • 107

                      #610
                      Lykke til! FOS er strax, husk å ikke trene så mye før du skal inn, musklene må få hvile litt, så yter du kanskje til og med bedre...
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                      Kommentér

                      • folden
                        PENSJONIST
                        • 2007
                        • 720

                        #611
                        Takk! Kanskje det er grunnen til resultatet nå også, har hatt 2 dagers pause fra trening, med mye søvn og mat i mellomtiden. Får vel kjøre knallhardt på fram til fredagen, så er det 3-4 dager frem til de fysiske testene. Det er vel optimalt? Nå skal jeg teste O2-opptaket, regner ikke med det er høyere enn ei gammel kjerring som røyker, sliter mest med kondisen....
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                        Kommentér

                        • folden
                          PENSJONIST
                          • 2007
                          • 720

                          #612
                          Tenker det passer å skrive o2-opptaket i treningslogg-tråden, siden testen var en jævlig hard intervall. Jeg havna på 64, VG skriver: "63 Snitt eliteserien i fotball", den 8. beste i norge er på 67! Jeg aner ikke hvordan det er mulig, men han som overså testen og at den gikk greit for seg var i england en tur i fjorhøst og testet hele Chelsea......
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                          Kommentér

                          • icaro

                            #613
                            Opprinnelig skrevet av folden
                            Når jeg kom ned igjen testet jeg maks på styrke, greide 40 pushups, 10 hangups og 75 situps, med en som kontrollerte. 40 pushups er 8 mer enn det jeg fra før har makset på, og 10 hangups har jeg klart bare en gang før. Håper jeg presterer like bra på FOS om noen dager!
                            Dette holder da i lange baner til et bra resultat på FOS folden. Null stress! Husk at det er maaaaange som ikke greier krava, å det er vell karakter 2 eller no(!?)
                            Personlig er det situpsa som er probleme...
                            [/QUOTE]
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                            Kommentér

                            • knekkebrød

                              #614
                              Jogg 12km 50min. første joggetur på lenge pga skade i hofta. IKKE optimist mtp FOS07

                              ellers ble det vel en 200push og 30+ hangups ila dagen.......
                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                              Kommentér

                              • Kai
                                PENSJONIST
                                • 2007
                                • 107

                                #615
                                200 push ? fy faen!
                                nå mista jeg motivasjonen =P

                                go go go, hard trening!

                                5 km jogg...
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                Kommentér

                                • folden
                                  PENSJONIST
                                  • 2007
                                  • 720

                                  #616
                                  Hoi, ikke glem "i løpet av dagen" :b

                                  Kan skrive en 3000 uten tidtaking, 1 time i klatreveggen(lite teknikk, mer løpe opp veggen og ned igjen, for treningens skyld), 3 x 30 + 1 x 75 situps og 5 x 25 pushups....
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                  Kommentér

                                  • Guest's Avatar

                                    #617
                                    Kai da, ikke mist fokus! Du banner i kirka, he he.

                                    Biceps

                                    Bicepscurl: 20 kilo, 5*5
                                    Hammercurls: 17,5 kilo 5*5
                                    Pulups: 5*10

                                    Klatreveggen "x" antal timer i morgen, lader opp til det.

                                    Triceps
                                    Pushdown 50 kilo 2*8, 60 kilo 2*8
                                    Dips: 10*10

                                    Husk at jeg tok tilsammen 400 pushups og 50 dips i går og i morgen er det på. Har jeg ikke peisa på med f.eks smalbenk, franskpress, tricepspress osv.

                                    Kondisjon: 1, 30 time med jogging/ speedmarsj i dype skoger og myrer. 22 kilo i stridsekk o...
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                    Kommentér

                                    • Grøtteland

                                      #618
                                      padling flattvann

                                      70-20*4
                                      40-20*6
                                      70-20*4
                                      40-20*6

                                      tilsammen 12 km...
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                      Kommentér

                                      • Andii
                                        PENSJONIST
                                        • 2007
                                        • 17

                                        #619
                                        19.06.07

                                        Brystdagen!


                                        Benkpress
                                        90 kg x 4 x 4

                                        Benkpress smalt grep
                                        80 kg x 4 x 3

                                        Skråbenk med hantler
                                        33 kg x 4 x 3

                                        Flyes
                                        16,5 kg x 4 x 3


                                        Stemningsøkt ...
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                        Kommentér

                                        • Grøtteland

                                          #620
                                          padling flatt vann:

                                          2500m "løp" på 13.20...
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                          Kommentér

                                          • JK
                                            PENSJONIST
                                            • 2007
                                            • 230

                                            #621
                                            Sykling; tre mil

                                            Styrke:

                                            20x4 pushups med diamant-grep
                                            30x4 situps HJK-style
                                            4x4 hangups
                                            25 rygghev (tror ikke noe særlig mer er nødvendig)

                                            Løp 3000 meter her om dagen, ble skuffet da jeg kom i mål på 10:59, prøvde å slå persen på 10:42. Men nå skal det sies at jeg var syk like i forveien, pluss at det var veldig varmt... Javel, dårlig unnskyldning den siste der, men det har jo litt å si da 3000 meter skal presses under 10 innen neste sommer, og innen 2009 skal den løpes på under...
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                            Kommentér

                                            • Andii
                                              PENSJONIST
                                              • 2007
                                              • 17

                                              #622
                                              Ryggdag!

                                              Markløft:
                                              120kg x 4 x 4

                                              Hangups
                                              +10kg x 4 x 3

                                              Roing:
                                              98kg x 4 x 3

                                              Nedtrekk:
                                              108kg x 4 x 3

                                              Roing (en hånd om gangen på maskin)
                                              110kg x4 x 3...
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                              Kommentér

                                              • Kai
                                                PENSJONIST
                                                • 2007
                                                • 107

                                                #623
                                                Svømming:

                                                400 m, teknikkbasert svømming

                                                Styrke:

                                                6x30 pushups
                                                6x30 situps
                                                3x19 dips
                                                3x8 chins

                                                Norges nest mektigste mann kom bort til meg idag og slo av en god prat =)...
                                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                Kommentér

                                                • ifanterist
                                                  PENSJONIST
                                                  * VETERAN *
                                                  • 2005
                                                  • 9385

                                                  #624
                                                  sykling 30 km på full spiker og rolig nedkjøring etterå -tid 47,32....
                                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                  Kommentér

                                                  • Guest's Avatar

                                                    #625
                                                    Ska du inn te 2009 du Sindre?...
                                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                    Kommentér

                                                    • Guest's Avatar

                                                      #626
                                                      Løping: 9 kilometer, 76%.

                                                      Svømming: 1700 meter crawl....
                                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                      Kommentér

                                                      • Guest's Avatar

                                                        #627
                                                        Ser du trener mye primærstyrke Andii, har du et program du har lyst til å dele med meg?

                                                        :-)...
                                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                        Kommentér

                                                        • Andii
                                                          PENSJONIST
                                                          • 2007
                                                          • 17

                                                          #628
                                                          Opprinnelig skrevet av Joachim
                                                          Ser du trener mye primærstyrke Andii, har du et program du har lyst til å dele med meg?
                                                          Ja, det siste halvåret har gått mye til styrketrening. Har ca halvannentimers økter fem dager i uken hvor jeg trener bryst, rygg, skuldre, bein og armer på forskjellige dager og mage ca annenhver dag.

                                                          Er på jobb akkurat nå, men skal se om jeg får skrevet det ned ila dagen....
                                                          [/QUOTE]
                                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                          Kommentér

                                                          • Andii
                                                            PENSJONIST
                                                            • 2007
                                                            • 17

                                                            #629
                                                            Tanken bak dette programmet er å variere treningen mellom volum og styrke, først skaffer man volum, så "fyller" man på musklene med styrke.
                                                            Neste gang du da skal ta volumtrening igjen tar man MYE mer og er i stand til å presse seg enda lengre.

                                                            1 måneden kjører man 10 rep
                                                            2 måneden går man over til 8 reps
                                                            3 måneden 6 reps
                                                            4 måneden 4 reps
                                                            5 måneden 10 reps igjen
                                                            6 måneden 8 reps
                                                            Osv...

                                                            Brystdag

                                                            Benkpress
                                                            10 rep, 4 serier

                                                            Benkpress med smalt grep
                                                            10 rep, 3 serier

                                                            Skråbenk m...
                                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                            Kommentér

                                                            • andreaz_

                                                              #630
                                                              Onsdag:
                                                              - Overnattet på fjellet (aleine) - 6 timers gåing med sekk til sammen.
                                                              - Styrketrening: Biceps/rygg + mage/korsrygg-trening
                                                              - 50 min bading/svømming (15 C i vannet)


                                                              *klikkbar*

                                                              Selvutløser er en fin ting


                                                              Fridag i dag :-P...
                                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                              Kommentér

                                                              Beslektede emner

                                                              Collapse

                                                              Emner Statistikk Nyeste innlegg
                                                              Startet av Feltposten, DTG 210734 Jul 22, 07:34
                                                              11 svar
                                                              660 visninger
                                                              8 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Feltposten
                                                              Startet av 93A, DTG 010319 Apr 25, 03:19
                                                              2 svar
                                                              247 visninger
                                                              6 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg 93A
                                                              av 93A
                                                              Startet av Feltposten, DTG 100735 Oct 23, 07:35
                                                              0 svar
                                                              144 visninger
                                                              0 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Feltposten

                                                              Stikkord

                                                              Collapse

                                                              artillerijeger (10) bataljon (10) bergen (13) fallskjermjeger (65) feltoperatør (20) forsvaret (53) fos (35) fsk (14) førstegangstjeneste (142) førstegangstjenesten (14) garden (9) gsv (15) heimevernet (9) hjk (16) hmkg (12) hsrf (10) hæren (11) innkalling (8) innrykk (13) januar (10) karriere (9) kjk (16) krav (14) kystjeger (10) kystjegeropptak (10) luftforsvaret (12) m77 (12) marinejeger (22) mjk (30) opprop (19) opptak (113) opptakskrav (11) panserbataljonen (8) rekrutten (12) sekk (12) sesjon (44) sikkerhetsklarering (9) sjøforsvaret (20) sommer (10) spesialjeger (13) tips (16) tjeneste (19) tmbn (18) trene (12) trening (59) treningsdagbok (35) treningslogg (11) treningspartner (25) treningsprogram (9) utdanning (12)
                                                              Working...