Du vil naturligvis få spørsmål om du har dame, noe det ikke lønner seg å ha....
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
...
...
kan bli en koslig uke dette.....
en både god og vond følelse
...
...
...
Tror bryst/crawl er å foretrekke, men om du klarer tidskravet på rygg, går det nok greit. ;>...
...
...
...
...

Btw så er det ikke klorv...
...
detta skal bli moro 

| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startet av Rittmester, DTG 300954 Apr 26, 09:54
|
6 svar
141 visninger
3 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Yosh
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 170812 Oct 24, 08:12
|
0 svar
77 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
||
|
Startet av Feltposten, DTG 150735 Oct 24, 07:35
|
0 svar
100 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Feltposten
|
Kommentér