Treningslogg for Joachim101

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joachim101
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2009
    • 402

    #121
    Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

    Fredag 10.desember
    3x35 wall pushups
    3x35 flat knee raises
    2x10 tåhev 2 ben
    10 tåhev 1 ben
    Skadeforebyggende for ben
    Håndstående trening - rekord=25 sek fristående

    Lørdag 11.desember
    3x hodestående
    3x15 sek frog stand
    3x35 short bridges
    Håndstående trening
    30 min gåing med sekk 14kg i terreng

    Søndag 12.desember
    47 min gåing med sekk 14 kg i terreng
    Håndstående trening...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    Bare kjør på.

    Kommentér

    • Joachim101
      Trådstarter
      RESERVIST
      • 2009
      • 402

      #122
      Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

      Fravær i det siste.

      Basistrening kan oppsummeres med Convict Conditioning.

      Ellers en god del turer i underkant av 1 time hver med 14kg. Tungt å gå i snø. Også skiturer med 14 kg.

      Mye trening med håndstående. Ny rekord er 50 sek fristående. Trener også til front lever og planche.

      God jul folkens!...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
      Bare kjør på.

      Kommentér

      • Joachim101
        Trådstarter
        RESERVIST
        • 2009
        • 402

        #123
        Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

        Mandag 3. januar

        20min - løping - snø med is under - middels intensitet

        Basistrening:

        Incline pushups 2x20
        Flat bent knee raises 2x20
        CoC trening + leggtrening
        Front lever trening
        Planche trening
        Skadeforebyggende for bein.
        Bevegelighet...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
        Bare kjør på.

        Kommentér

        • Joachim101
          Trådstarter
          RESERVIST
          • 2009
          • 402

          #124
          Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

          1t og 11min - gåing 16kg sekk - snø/terreng

          Supported squats: 2x20
          Horizontal pulls: 2x10
          Front lever work
          En del pressing til håndstående.
          Utførelse på styrken er som vanlig 2sek-1sek-2sek....
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
          Bare kjør på.

          Kommentér

          • Joachim101
            Trådstarter
            RESERVIST
            • 2009
            • 402

            #125
            Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

            Onsdag 5.jan

            Løping
            Totalt 26 min= 5min intensiv oppvarming+4x(30sek max sprint+1 min jogg)+15 min løp middels tempo.
            Styrke
            3x1min håndstående=tungt
            2x25 straight bridges
            CoC trening
            Trening av legg+skadeforebyggende for bein
            Tuck front lever+tuck planche og press til håndstående.(Gjør det hver dag uansett, siden det er så gøy.)

            Klarte min første sakte og kontrollert Muscle Up i ringer.

            [i]Ikke så mye mengde på løpingen, men maks in...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
            Bare kjør på.

            Kommentér

            • kaibobo
              PENSJONIST
              • 2010
              • 122

              #126
              Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

              Opprinnelig skrevet av Joachim101--
              Onsdag 5.jan

              Løping
              Totalt 26 min= 5min intensiv oppvarming+4x(30sek max sprint+1 min jogg)+15 min løp middels tempo.
              Styrke
              3x1min håndstående=tungt
              2x25 straight bridges
              CoC trening
              Trening av legg+skadeforebyggende for bein
              Tuck front lever+tuck planche og press til håndstående.(Gjør det hver dag uansett, siden det er så gøy.)

              Klarte min første sakte og kontrollert Muscle Up i ringer.

              [i]Ikke så mye mengde på l...
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • Joachim101
                Trådstarter
                RESERVIST
                • 2009
                • 402

                #127
                Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                Fredag 7.jan

                Svømming - 1000m - Så fort som mulig - 14 minutter...
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                Bare kjør på.

                Kommentér

                • Joachim101
                  Trådstarter
                  RESERVIST
                  • 2009
                  • 402

                  #128
                  Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                  Lørdag 8.jan

                  1t og 20min - gåing 16kg sekk - snø i legghøyde=tungt...
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                  Bare kjør på.

                  Kommentér

                  • Joachim101
                    Trådstarter
                    RESERVIST
                    • 2009
                    • 402

                    #129
                    Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                    Mandag 10.jan

                    30 min løping moderat tempo på is/snø.

                    Styrke: CC

                    Klarer endelig press til håndstående med beina sammen og helt strake.

                    Kommer til å kjøre løping 3x i uken, og gåing med sekk 3x i uken. Progresserer rolig oppover i både kg og varighet....
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                    Bare kjør på.

                    Kommentér

                    • greenman
                      PENSJONIST
                      • 2009
                      • 546

                      #130
                      Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                      Opprinnelig skrevet av Joachim101--
                      Kommer til å kjøre løping 3x i uken, og gåing med sekk 3x i uken. Progresserer rolig oppover i både kg og varighet.
                      Liker!...
                      [/QUOTE]
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                      Kommentér

                      • Joachim101
                        Trådstarter
                        RESERVIST
                        • 2009
                        • 402

                        #131
                        Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                        Tirsdag 11.januar

                        Gåing:

                        1t og 15 min med 16kg sekk. Snø og is.

                        Styrke: CC

                        Svømming:
                        På tide med noen seriøse svømmeøkter igjen..

                        30 min crawl langkjør - antall meter ukjent
                        10x25 crawl nullpust 10 sek pause
                        10x25 bryst under vann 15 sek pause
                        100m rolig
                        4x50 crawl nullpust 1min pause
                        4x50 bryst under vann 1 min pause

                        [i]Anbefaler serien sitat Surviving the cut: Ranger School sitat slutt, som går på Discovery Channel...
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                        Bare kjør på.

                        Kommentér

                        • Joachim101
                          Trådstarter
                          RESERVIST
                          • 2009
                          • 402

                          #132
                          Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                          Onsdag 12.januar

                          Løping:

                          30 min - moderat tempo - snø og is

                          Styrke:

                          2x5 half HSPU
                          2x30 straight bridges
                          CoC work
                          Pressing til håndstående
                          Tuck front lever work
                          Tuck planche work...
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                          Bare kjør på.

                          Kommentér

                          • Joachim101
                            Trådstarter
                            RESERVIST
                            • 2009
                            • 402

                            #133
                            Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                            Torsdag 13.januar

                            Gåing:

                            1t og 15min - 16kg sekk - snø

                            Styrke:

                            Incline pushups - 2x25
                            Flat bent knee raises - 2x25

                            Fredag 14.januar

                            Løping:

                            Ble tredemølle idag: 10 min maks innsats - 2,3 km(måtte gi meg før jeg falt av i full fart)
                            5 min rolig nedjogging
                            Totalt 40min gåing barbent på tredemølle.

                            Styrke:

                            Horizontal pulls - 2x10
                            Supported squats - 2x25

                            Svømming:
                            Restitusjonsøkt:
                            1000m rolig tem...
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                            Bare kjør på.

                            Kommentér

                            • Joachim101
                              Trådstarter
                              RESERVIST
                              • 2009
                              • 402

                              #134
                              Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                              Tirsdag 18.januar

                              Styrke: CC

                              Gåing:

                              1t og 17min - 16kg sekk - moderat intensitet - is/terreng

                              Svømming:

                              2x500m i moderat tempo til oppvarming
                              3x100 crawl max, start på 1.30. Under 1.10 på alle.
                              3x100 IM(25fly|25rygg|25bryst|25crawl) max, start på 1.50'
                              400 rolig svømming...
                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                              Bare kjør på.

                              Kommentér

                              • Praf3x
                                PENSJONIST
                                • 2009
                                • 21

                                #135
                                Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                Stå på , formidabel innsats ...
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                Kommentér

                                • Joachim101
                                  Trådstarter
                                  RESERVIST
                                  • 2009
                                  • 402

                                  #136
                                  Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                  Takker!

                                  Onsdag 19.januar

                                  Styrke: CC

                                  Torsdag 20.januar

                                  Styrke: CC

                                  Gåing:

                                  1t og 20 min - 16kg sekk - høy intensitet - is/terreng...
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                  Bare kjør på.

                                  Kommentér

                                  • Joachim101
                                    Trådstarter
                                    RESERVIST
                                    • 2009
                                    • 402

                                    #137
                                    Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                    Fredag 21.januar

                                    Styrke: CC

                                    Svømming:

                                    3x500 variert
                                    4x25 crawl nullpust 10 sek pause
                                    4x25 bryst under vann 5 sek pause
                                    300m rolig...
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                    Bare kjør på.

                                    Kommentér

                                    • Joachim101
                                      Trådstarter
                                      RESERVIST
                                      • 2009
                                      • 402

                                      #138
                                      Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                      Onsdag 26. januar

                                      Styrke: CC

                                      Styrken består nå av følgende

                                      Fulle pushups
                                      Pistols
                                      Horizontal pulls
                                      Flat leg raises
                                      Head bridges
                                      Half HSPU(prøver på frittstående)

                                      Løping: 29 min - middels intensitet - is/terreng

                                      Gåing: 1t og 20 min 16 kg - høy intensitet - is/terreng

                                      Torsdag 27.januar

                                      Syk...
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                      Bare kjør på.

                                      Kommentér

                                      • Joachim101
                                        Trådstarter
                                        RESERVIST
                                        • 2009
                                        • 402

                                        #139
                                        Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                        Fredag 28.januar

                                        Fortsatt litt syk, men trente likevel.

                                        Styrke: CC

                                        Gåing: 1t restitusjonstur 22,3 kg sekk....
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                        Bare kjør på.

                                        Kommentér

                                        • Joachim101
                                          Trådstarter
                                          RESERVIST
                                          • 2009
                                          • 402

                                          #140
                                          Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                          Mandag 31.januar:

                                          Styrke: CC

                                          Tirsdag 1.februar:

                                          Styrke CC

                                          Onsdag 2.februar:

                                          Etter å ha lekt litt rundt med et annet styrkeprogram, går jeg nå tilbake(eller fremover) til å trene med litt flere sett og tyngre øvelser.

                                          Styrke:

                                          Pull+Squat+Ab day:
                                          2x10 Horizontal pulls
                                          2x5 vanlige pullups
                                          2x5 close grip pullups
                                          1x5 Uneven pullups Hver arm
                                          2x10 vanlige squats
                                          2x10 close squats
                                          2x5 bottom assiste...
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                          Bare kjør på.

                                          Kommentér

                                          • Joachim101
                                            Trådstarter
                                            RESERVIST
                                            • 2009
                                            • 402

                                            #141
                                            Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                            Lang tur med langrenn i helgen.

                                            Mandag 22.mars:

                                            Styrke: markløft 65,2kg: 1-2-3-4-5 (har ikke flere hjul i garasjen, så det blir ikke tyngre vekt enn dette)

                                            Pullups: 7-10-7-7-max(9)

                                            Har funnet eg en stokk uti skauen som jeg løfter på hver dag.

                                            Kjøpt en 16kg kbell som jeg presser og TGUer og svinger litt på hver dag

                                            Grip: 3x1min henge i stang+ 2x5 coc #1+2x5 coc #1.5+2x30 expand your hand med 3 kontorstrikk lagt dobbelt....
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                            Bare kjør på.

                                            Kommentér

                                            • Joachim101
                                              Trådstarter
                                              RESERVIST
                                              • 2009
                                              • 402

                                              #142
                                              Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                              Tirsdag 23.mars:

                                              Gåing med sekk og M77 22kg 1t og 15min høy int.

                                              Styrke:

                                              Håndstående trening hver dag+forsøk på frittstående HSPU(klarer bare halve)

                                              Trening med stokk og KB

                                              Pushups: Iron Dungeon
                                              Uke 3, dag 1 denne dag.

                                              Grip: Pinch grip hold: 2 stk 2x5kg vekter, 1min hold - 30sek hold.+ 2x10 fingertip pushups på knær.


                                              Svømming:

                                              Oppv:
                                              200crawl+100rygg+100bryst+100crawl
                                              Hovedserie...
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                              Bare kjør på.

                                              Kommentér

                                              • Smygen123
                                                PENSJONIST
                                                • 2010
                                                • 186

                                                #143
                                                Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                Sykeste svømminga! ...
                                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                Kommentér

                                                • Joachim101
                                                  Trådstarter
                                                  RESERVIST
                                                  • 2009
                                                  • 402

                                                  #144
                                                  Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                  Hehe, takker

                                                  Onsdag 23. mars

                                                  Styrke:

                                                  Pushups: Iron Dungeon Program
                                                  Hard trening med trestokker
                                                  Pullups: 8-11-8-8-8
                                                  Boksing

                                                  Løping 10 min rolig

                                                  Skadeforebyggende program er per dags dato:

                                                  Skrive alfabetet med føttene i luften 3 ganger
                                                  Gå på hælene 100 skritt+3x20 tå mot legg raises
                                                  Lateral foot walk 100 skritt
                                                  One leg balance pad squats
                                                  Barfot aktivitet, 5min gåing+3min løping på tredemølle
                                                  2x10 scap pushups+2x10 close scap pushups
                                                  Skuldertre...
                                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                  Bare kjør på.

                                                  Kommentér

                                                  • Alessa
                                                    PENSJONIST
                                                    • 2011
                                                    • 60

                                                    #145
                                                    Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                    Fine økter du har!
                                                    Kommer til å låne noen av de skadeforebyggende øvelsene dine, ser veldig bra ut....
                                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                    Kommentér

                                                    • Joachim101
                                                      Trådstarter
                                                      RESERVIST
                                                      • 2009
                                                      • 402

                                                      #146
                                                      Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                      Takker for det! Fant også denne øvelsen som bygger motstandsdyktighet mot beinhinnebetennelse. Funker dritbra!...
                                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                      Bare kjør på.

                                                      Kommentér

                                                      • Joachim101
                                                        Trådstarter
                                                        RESERVIST
                                                        • 2009
                                                        • 402

                                                        #147
                                                        Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                        torsdag 24.mars

                                                        løping: 28min - ulendt terreng med noen bakker - moderat intensitet

                                                        overkroppen får pause idag.

                                                        + skadeforebyggende...
                                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                        Bare kjør på.

                                                        Kommentér

                                                        • Joachim101
                                                          Trådstarter
                                                          RESERVIST
                                                          • 2009
                                                          • 402

                                                          #148
                                                          Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                          fredag 25. mars

                                                          styrke:
                                                          pushups: iron dungeon program
                                                          pullups: 10-8-6-4-2-2-4-6-8-10
                                                          trening med trestokker
                                                          markløft: 1-2-3-4-5 80kg(fant noen gamle bremseskiver)

                                                          svømming: rolig langkjør, antall meter ukjent+10x25 bryst under vann 10 sek pause+4x50 crawl uten å puste 1 min pause+1x25m crawl max(12.12sek)...
                                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                          Bare kjør på.

                                                          Kommentér

                                                          • Joachim101
                                                            Trådstarter
                                                            RESERVIST
                                                            • 2009
                                                            • 402

                                                            #149
                                                            Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                            Lørdag 26.mars

                                                            Styrke:
                                                            Pushups: Iron Dungeon program, uke 3
                                                            Pullups:1-2-3-4-5-1-2-3-4-5
                                                            Nedenfor er programmet for grep:
                                                            GRIP: Supporting grip(bar hangs), crushing grip(Captains of crush), pinch grip(pinch hold), wrist(levering), extensors(kontorstrikk rundt fingrer)
                                                            Trestokk trening: Består av å løfte den på alle mulige måter+militærpress
                                                            Litt boksing
                                                            Core training

                                                            Løping:
                                                            20 minutter moderat tempo i ulendt terreng. (Joachim10...
                                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                            Bare kjør på.

                                                            Kommentér

                                                            • Joachim101
                                                              Trådstarter
                                                              RESERVIST
                                                              • 2009
                                                              • 402

                                                              #150
                                                              Re: Treningslogg for Joachim101 - MJK 2011

                                                              Søndag 27.mars

                                                              Aktiv restitusjon: 1t og 14 min gåing rolig uten sekk...
                                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                              Bare kjør på.

                                                              Kommentér

                                                              Beslektede emner

                                                              Collapse

                                                              Emner Statistikk Nyeste innlegg
                                                              Startet av kafkaesque, DTG 170132 Dec 24, 01:32
                                                              34 svar
                                                              1.546 visninger
                                                              3 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg kafkaesque
                                                              Startet av Wergel, DTG 021831 Aug 24, 18:31
                                                              4 svar
                                                              345 visninger
                                                              0 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Wergel
                                                              av Wergel
                                                              Startet av aslakaspøy, DTG 251321 Oct 23, 13:21
                                                              0 svar
                                                              395 visninger
                                                              0 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg aslakaspøy
                                                              Working...