Sv: Feltvogn til Heimevernet - (P 5044)
HV har nok ventet på penger, ikke på en bestemt bil.
Jeg ser jeg må presisere litt: deler av styrkestrukturen (først og fremst i-styrkene) må ha egne biler av hensyn til klartider og oppdrag.
For mesteparten av styrkestrukturen vil sivilrekvirert være normen. Det er maaange flere biler og bedre biler i landet i dag enn på 70-tallet, så hvordan det er en løsning tiden har gått i fra er litt uforståelig for meg. Med moderne IT- systemer skulle det i p...
HV har nok ventet på penger, ikke på en bestemt bil.
Jeg ser jeg må presisere litt: deler av styrkestrukturen (først og fremst i-styrkene) må ha egne biler av hensyn til klartider og oppdrag.
For mesteparten av styrkestrukturen vil sivilrekvirert være normen. Det er maaange flere biler og bedre biler i landet i dag enn på 70-tallet, så hvordan det er en løsning tiden har gått i fra er litt uforståelig for meg. Med moderne IT- systemer skulle det i p...
Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

















Kommentér