Alex96`s treningsdagbok

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gammlingen
    RESERVEBEFAL
    • 2015
    • 230

    #121
    Sv: Alex96`s treningsdagbok

    Awsome. Fortsett


    Sent from my iPhone using Tapatalk...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Alex96
      Trådstarter
      RESERVEBEFAL
      • 2014
      • 279

      #122
      Sv: Alex96`s treningsdagbok

      Haha, ikke noe planer om å stoppe! Skal man nå målet sitt, så må man gi ALT!

      Tirsdag 24.11.2015
      Grunnet eksamenspugging (har eksamen fredag 29 november), så ble det ikke noe svømming idag..
      Når klokka runda 23:30 var jeg endelig ferdig med dagens pugging, så da kjørte jeg på med en liten kveldstur på 9,3km med 10kg vektvest, hvor cirka 70% av turen fant sted langs grusveier og stier i skævven!

      Onsdag 25.11.2015
      Idag var det på`n igjen med svømm...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • Alex96
        Trådstarter
        RESERVEBEFAL
        • 2014
        • 279

        #123
        Sv: Alex96`s treningsdagbok

        Fredag 27.11.2015 og Søndag 29.11.2015 ble det ikke noe trening pga en trist hendelse innenfor familien..

        Mandag 30.11.2015
        Idag var ikke formen helt på topp pga forkjølelse og rennende nese... Men beste "medisin" mot forkjølelse skal vist være trening, så kjørte på med en god økt uansett, med noe skuffende resultater!

        Oppvarming: 4 min jogging med økende tempo
        Pushups (Skulderbredde): 3x35 reps
        Knebøy: 3x8 reps
        Calf-machine: 3x10 reps
        Pul...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • Gammlingen
          RESERVEBEFAL
          • 2015
          • 230

          #124
          Sv: Alex96`s treningsdagbok

          Synd å høre, men du står på hvertfall. Kjempe bra. Leste akuratt ferdig boka til tom Bakkeli, krigere og diplomater. Fy fan til det opptaket. Pugge kart og kompass å telle skritt og Gud vet hva. Tror jeg hadde sliti med kompass fanskapet ><


          Sent from my iPhone using Tapatalk...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • Alex96
            Trådstarter
            RESERVEBEFAL
            • 2014
            • 279

            #125
            Sv: Alex96`s treningsdagbok

            Holder selv på med å lese "Krigere og Diplomater" av Tom Bakkeli, men er bare på side 67 så har "litt" igjen å lese.. :P Kan litt kart og kompass, men vurderer veldig å melde meg opp til kart og kompass kurs for å lære det mye bedre! Treningen fortsetter uansett hva som skjer i forhold til den triste hendelsen i familien!...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • Gammlingen
              RESERVEBEFAL
              • 2015
              • 230

              #126
              Sv: Alex96`s treningsdagbok

              Kos deg. Er sykt mye bra info der. Alt fra hvordan fsk ble til og hva det det er nå


              Sent from my iPhone using Tapatalk...
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • Alex96
                Trådstarter
                RESERVEBEFAL
                • 2014
                • 279

                #127
                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                Onsdag 02.12.2015

                Svømming:
                100m fri
                100m medley
                2x25m undervannssvømming
                2x700m m/1 min pause mellom (fri teknikk): Begge 700 meterne ble svømt på 13 min og noen sekunder
                200m u/briller på tid (fri teknikk): tiden ble 03:36

                Uttøying...
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                Kommentér

                • Alex96
                  Trådstarter
                  RESERVEBEFAL
                  • 2014
                  • 279

                  #128
                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                  Fredag 04.12.2015
                  Uff.. idag har det vært en skikkelig drittdag, fra ende til annen... Både på jobben og da selvfølgelig på trening etterpå...
                  Skulle kjøre 3x35 reps med pushups og 3xMax med pullups, men klarte ikke mer enn 1x20 pushups og 8-5-5 pullups.... Ble veldig de-motivert av dette, men lar kroppen hvile skikkelig imorgen, så kjører jeg på med en 7 km test m/sekk etterfulgt av test i max pullups, max rygghev/ups, max situps på 2 min og max pushups ...
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                  Kommentér

                  • Alex96
                    Trådstarter
                    RESERVEBEFAL
                    • 2014
                    • 279

                    #129
                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                    Feil av meg i forrige innlegg! Pga den triste hendelsen som skjedde innenfor familien for litt over en uke siden, så blir det idag bare tid til en vanlig treningsøkt.. Av den grunn blir de testene jeg skulle ta idag, forflyttet til søndag om en uke! Det kommer en oppdatering her senere idag eller imorgen om hvordan dagens treningsøkt blir ...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                    Kommentér

                    • Alex96
                      Trådstarter
                      RESERVEBEFAL
                      • 2014
                      • 279

                      #130
                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                      Søndag 06.12.2015

                      Formen var ikke helt på topp idag, noe jeg merket i div øvelser...

                      Pullups m/5kg: 3xMax (6-5-4 reps)
                      Pushups m/10kg: 3x35 reps (Klarte bare 15 reps på siste settet..)
                      Planke: 3x100 sec
                      Farmers walk: 5x25m med m/max vekt i hendene (max av det jeg klarer)
                      Benkpress: 3x10 reps
                      Rygghev: 1x20 reps

                      Mandag 07.12.2015
                      Ikke noe trening idag pga dårlig form

                      Tirsdag 08.12.2015
                      Både svømming og tur idag!

                      Svømming:
                      200m fri
                      100m med...
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                      Kommentér

                      • Gammlingen
                        RESERVEBEFAL
                        • 2015
                        • 230

                        #131
                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                        Drøy svømming, Fml.
                        Er ikke nærheten
                        Bra jobba hvertfall


                        Sent from my iPhone using Tapatalk...
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                        Kommentér

                        • Alex96
                          Trådstarter
                          RESERVEBEFAL
                          • 2014
                          • 279

                          #132
                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                          Takk takk! Var lagt ifra de resultatene når jeg starta med svømming igjen etter 4 år "pause" :P Men må si meg ganske fornøyd med dagens svømmeøkt og resultater!...
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                          Kommentér

                          • Gammlingen
                            RESERVEBEFAL
                            • 2015
                            • 230

                            #133
                            Sv: Alex96`s treningsdagbok

                            Ja bør være fornøyd. Du for fortsette å jobbe med krava
                            Så du nailer alt på gode og dårlige dager


                            Sent from my iPhone using Tapatalk...
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                            Kommentér

                            • Alex96
                              Trådstarter
                              RESERVEBEFAL
                              • 2014
                              • 279

                              #134
                              Sv: Alex96`s treningsdagbok

                              Onsdag 09.12.2015
                              Pga en misforståelse ble det ikke svømmetrening idag..

                              Torsdag 10.12.2015
                              Tur og styrke

                              Tur på 2,6 mil med 24kg sekk i variert terreng (langs vei, i skog, på fjell, grusveier, stier osv) iført M77.

                              Ble en liten treningsøkt etterpå med div mageøvelser, biceps øvelser og triceps øvelser! Velger å ikke skrive ned alle øvelsene pga kan ikke navna på alle og fulgte programmet til en kamerat som var med!

                              Fredag 11.12.2015
                              Idag...
                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                              Kommentér

                              • Alex96
                                Trådstarter
                                RESERVEBEFAL
                                • 2014
                                • 279

                                #135
                                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                Lørdag 12.12.2015

                                Brukte onsdagens treningsprogram idag ettersom jeg ikke fikk svømt forrige onsdag!
                                Svømming:
                                100m fri
                                100m medley
                                2x25m undervannssvømming
                                2x700m m/1 min pause mellom settene (fri teknikk)
                                450m på tid (fri teknikk): 07:03
                                200m bein (100m butterfly spark og 100m crawl spark)
                                200m på tid u/briller (fri teknikk): 03:12

                                Uttøying

                                Ble veldig fornøyd med dagens resultater! ...
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                Kommentér

                                • Gammlingen
                                  RESERVEBEFAL
                                  • 2015
                                  • 230

                                  #136
                                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                  Så bra


                                  Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                  Kommentér

                                  • Alex96
                                    Trådstarter
                                    RESERVEBEFAL
                                    • 2014
                                    • 279

                                    #137
                                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                    Kommer seg sakte men sikkert!

                                    Søndag 13.12.2015
                                    Ble ikke noe trening idag ettersom jeg ikke var hjemme og det var dårlig med treningsmuligheter der jeg var..

                                    Mandag 14.12.2015
                                    Har nå startet på det nye programmet jeg har satt sammen! Kommer til å ta en "prøveuke" for å se om det er noe jeg må forandre på før jeg begynner på de 6 ukene programmet strekker seg over!

                                    Dagens økt:
                                    Pushups (skulderbredde): 4x20 reps m/20-30 sec pause mellom settene
                                    H...
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                    Kommentér

                                    • Alex96
                                      Trådstarter
                                      RESERVEBEFAL
                                      • 2014
                                      • 279

                                      #138
                                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                      Tirsdag 15.12.2015
                                      Vedkommende som skulle låse opp for oss på svømminga idag klarte å bomme litt på tiden, så vi kom alle mann 25 min senere i vannet.. Gjorde det beste ut av det, så ble noen meter allikevel! Om folk her skulle lure på hvorfor jeg nesten kjører det samme opplegget i bassenget hver gang, så er det fordi det er et program jeg er fornøyd med og som jeg ser resultater av!

                                      Svømming:
                                      100m fri
                                      100m medley
                                      2x25m undervannssvømming
                                      1000m interv...
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                      Kommentér

                                      • Alex96
                                        Trådstarter
                                        RESERVEBEFAL
                                        • 2014
                                        • 279

                                        #139
                                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                        Onsdag 16.12.2015 og Torsdag 17.12.2015
                                        Ble ikke noe trening disse dagene pga dårlig form.. ...
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                        Kommentér

                                        • Gammlingen
                                          RESERVEBEFAL
                                          • 2015
                                          • 230

                                          #140
                                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                          Au da, ikke bli dårlig nå


                                          Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                          Kommentér

                                          • Alex96
                                            Trådstarter
                                            RESERVEBEFAL
                                            • 2014
                                            • 279

                                            #141
                                            Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                            Formen ble litt bedre på fredagen
                                            Prøver å få lagt ut hva jeg gjorde på fredagen men når jeg skal publisere det så blir jeg bare videreført til en side hvor det står følgene: You don't have permission to access /editpost.php on this server.
                                            Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

                                            Får gjøre det enkel...
                                            Fredag 18.12.2015
                                            Ble mest biceps øvelser og beinøvelser + noen sett m...
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                            Kommentér

                                            • Alex96
                                              Trådstarter
                                              RESERVEBEFAL
                                              • 2014
                                              • 279

                                              #142
                                              Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                              Søndag 20.12.2015
                                              Pushups (skulderbredde) m/10kg: 4x15 reps
                                              Pullups (skulderbredde): 3xMax (9-8-5 reps)
                                              Planke: 3x75 sec
                                              Sideplanke: 4x60 sec (2x60 pr side)
                                              Beinhev: 3x12 reps
                                              Skrå situps: 2x45 reps
                                              Bicycle crunches: 3x12 reps
                                              Mountain climber: 3x30 sec

                                              Uttøying...
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                              Kommentér

                                              • Alex96
                                                Trådstarter
                                                RESERVEBEFAL
                                                • 2014
                                                • 279

                                                #143
                                                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                Mandag 21.12.2015

                                                Pushups (skulderbredde): 4x20 reps
                                                Pullups m/bredt grep: 3xMax (7-5-5 reps)
                                                Skrå benk: 3x12 reps
                                                Benkpress: 3x12 reps
                                                Pec Dec Flyes: 3x12 reps
                                                Rygghev: 1x20 reps + 1x10 reps

                                                Uttøying...
                                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                Kommentér

                                                • Alex96
                                                  Trådstarter
                                                  RESERVEBEFAL
                                                  • 2014
                                                  • 279

                                                  #144
                                                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                  Onsdag 23.12.2015
                                                  Pullups m/bredt grep: 3xMax (9-7-4 reps)
                                                  Pushups m/10kg: 4x15 reps
                                                  Good Morning: 3x12 reps
                                                  Skulderpress m/hantler: 3x12 reps
                                                  Bent-over Rows: 3x12 reps
                                                  Shrugs: 3x12 reps
                                                  Militærpress: 3x12 reps
                                                  Planke: 3x75 sec

                                                  Uttøying

                                                  Torsdag 24.12.2015
                                                  Ikke noe trening idag! Bare god mat og hygge med venner og familie!
                                                  God Jul til alle sammen her inne!...
                                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                  Kommentér

                                                  • Gammlingen
                                                    RESERVEBEFAL
                                                    • 2015
                                                    • 230

                                                    #145
                                                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                    God jul


                                                    Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                    Kommentér

                                                    • Alex96
                                                      Trådstarter
                                                      RESERVEBEFAL
                                                      • 2014
                                                      • 279

                                                      #146
                                                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                      Fredag 25.12.2015 og Søndag 27.12.2015
                                                      Valgte å bruke denne helga til å komme meg skikkelig til hektene igjen ettersom det ble veldig dårlig med tid til trening..
                                                      Vet også at det kommer til å bli litt tull i forhold til trening denne uka pga veldig mye å gjøre, men får gjøre det beste ut av det! Trening imorgen, mandag 28 desember!...
                                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                      Kommentér

                                                      • Alex96
                                                        Trådstarter
                                                        RESERVEBEFAL
                                                        • 2014
                                                        • 279

                                                        #147
                                                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                        Mandag 28.12.2015 og Tirsdag 29.12.2015
                                                        Fikk omgangssyken natt til mandag, så mandagens trening falt bort grunnet dette... Hadde egentlig et lite håp om at jeg skulle få gått en planlagt tur på idag (Tirsdagen), men omgangssyken valgte å holde meg med selskap idag også, så turen ble utsatt... Prøver igjen imorgen!...
                                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                        Kommentér

                                                        • Snickersdronninga
                                                          RESERVIST
                                                          • 2015
                                                          • 20

                                                          #148
                                                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                          Et tips er å ikke stresse med å bli frisk. Av egen erfaring har jeg merket at jo mer jeg stresser med treningen og å bli frisk, jo lengre holder sykdomen tak i kroppen.. Nyt jula og unn deg litt hvile. Du er flink ellers i hverdagen, så litt hvile vil nok ikke gjøre store skadene....
                                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                          Kommentér

                                                          • Alex96
                                                            Trådstarter
                                                            RESERVEBEFAL
                                                            • 2014
                                                            • 279

                                                            #149
                                                            Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                            Har nå brukt den siste uka til å bli frisk, som Snickersdronninga over her tipsa om! Formen er betraktelig bedre etter noen dager med hvile, sett bort ifra litt hosting + litt vondt i halsen (pytt pytt).. Imorgen starter treninga igjen, så fremover blir det flere logger! På tide å satse ALT!...
                                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                            Kommentér

                                                            • Alex96
                                                              Trådstarter
                                                              RESERVEBEFAL
                                                              • 2014
                                                              • 279

                                                              #150
                                                              Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                              Mandag 04.01.2016

                                                              Dagsformen var litt dårlig, men fikk allikevel noen gode resultater på enkelte øvelser! Måtte droppe både benkpress og vanlige pushups idag grunnet en liten håndledds skade jeg pådro meg på jobben tidligere idag..

                                                              Pullups (skulderbredde): 3xMax (12-8-6 godkjente reps)
                                                              Skrå benk: 3x12 reps - måtte ta litt mindre vekt idag pga håndleddet...
                                                              Sittende roing: 3x12 reps
                                                              Dips m/10kg: 3x5 reps - ikke det beste for håndleddet merka jeg
                                                              Pec dec ...
                                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                              Kommentér

                                                              Beslektede emner

                                                              Collapse

                                                              Emner Statistikk Nyeste innlegg
                                                              Startet av kafkaesque, DTG 170132 Dec 24, 01:32
                                                              34 svar
                                                              1.546 visninger
                                                              3 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg kafkaesque
                                                              Startet av Feltposten, DTG 062225 Dec 25, 22:25
                                                              0 svar
                                                              111 visninger
                                                              4 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Feltposten
                                                              Startet av Feltposten, DTG 082031 Feb 25, 20:31
                                                              0 svar
                                                              49 visninger
                                                              0 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Feltposten
                                                              Working...