Alex96`s treningsdagbok

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gammlingen
    RESERVEBEFAL
    • 2015
    • 230

    #211
    Sv: Alex96`s treningsdagbok

    Ja vent til det er trygt å gå.
    Ikke vits å tryne/vrikke noe etc på isen.

    Husk å kjør alt i riktig rekkefølge eller noe. Vis du husker hvordan det var på opptaket. Når jeg var på hv-i opptak ( kan jo ikke sammenlignes ) kjørte vi 3000, styrke. Ca 1-2 min pause mellom push pg situps da vi ventet på de andre


    Sent from my iPhone using Tapatalk...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Alex96
      Trådstarter
      RESERVEBEFAL
      • 2014
      • 279

      #212
      Sv: Alex96`s treningsdagbok

      Jau, rekkefølga er fortsatt lagra i hodet så blir å følge den!

      Mandag 07.03.2016
      Ble som jeg fryktet.. pga venstre skulder ble det ikke noe trening idag.. :/...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • Alex96
        Trådstarter
        RESERVEBEFAL
        • 2014
        • 279

        #213
        Sv: Alex96`s treningsdagbok

        Tirsdag 08.03.2016
        Skulle idag har bakkeløp etter skolen (kveldsskole). Desverre så kom jeg frem til en islagt bakke... Av hensyn til egen helse valgte jeg å unngå bakkeløp idag pga som jeg skrev tidligere, så er det å få skader så nærme et eventuelt opptak ikke ønskelig!

        Onsdag 09.03.2016
        Både styrke og svømming idag!
        Pga vondt i skulderen var det noen øvelser jeg valgte å ikke ta..

        Styrkeøkt:
        Pullups/hang-ups (bredt grep): 3xMax + ekst...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • Alex96
          Trådstarter
          RESERVEBEFAL
          • 2014
          • 279

          #214
          Sv: Alex96`s treningsdagbok

          Torsdag 10.03.2016
          Idag endte min mor på sykehuset, så alt av trening og skole relaterte ting ble satt til siden!

          Fredag 11.03.2016
          Kjørte på med trening idag pga min mor orket ikke besøk på sykehuset.

          Pushups (Skulderbredde): 3x30 godkjente reps
          Pullups/Hang-ups: 3xMax + ekstra sett (10-8-6-8 godkjente reps)
          Knebøy: 3x10 reps ...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • Alex96
            Trådstarter
            RESERVEBEFAL
            • 2014
            • 279

            #215
            Sv: Alex96`s treningsdagbok

            Søndag 13.03.2016
            Styrkeøkt idag!

            Pullups/hang-ups m/6kg vest: 3xMax (10-5-5 godkjente reps)
            Utfall m/vekt: 2x25 reps pr bein
            Håndleddsbøy: 3x12 reps
            Farmers walk: 5x20m (tur/retur)
            Beinhev: 3x15 reps
            Skrå situps: 2x45 reps
            Sideplanke (begge sider): 1x75 sec
            Planke: 1x160 sec
            Mountain climbers: 3x45 sec

            Uttøying

            NB!
            Alle Pullups/Hang-ups (Skulderbredde), Skrå situps, Pushups (Skulderbredde) og Rygghev/ups blir korrekt utført etter denne videoen: [url]htt...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • Alex96
              Trådstarter
              RESERVEBEFAL
              • 2014
              • 279

              #216
              Sv: Alex96`s treningsdagbok

              Mandag 14.03.2016
              Idag var min mor i god nok form til å ta imot besøk på sykehuset, så utsatte treningen og dro å besøkte henne!

              Tirsdag 15.03.2016
              Fortsatt isbelagt bakke så bakkeløp ble det dårlig med - noe som plager meg.. -.- Endte heller med å ta en 8 km joggetur

              Onsdag 16.03.2016
              Skulle hatt både styrke og svømming idag, men pga vondt i hodet etter skolen (kveldsskole - spansk) så ble det ikke noe svømming..
              Pga både manda...
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • Alex96
                Trådstarter
                RESERVEBEFAL
                • 2014
                • 279

                #217
                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                Torsdag 17.03.2016
                Prøvde idag på bakkeløp i den bakken jeg har brukt tidligere! Måtte være litt forsiktig enkelte steder pga fortsatt litt is i bakken, men noen runder ble det!
                Løp alt jeg klarte opp en bratt bakke på 100m ish og gikk ned igjen, for så å løpe alt jeg klarte opp igjen osv.. Kjørte på med 5 runder!

                Fredag 18.03.2016
                Var ikke hjemme idag så fikk ikke mulighet til å trene..

                Lørdag 19.03.2016
                Fått omgangssyke så treningen i...
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                Kommentér

                • Alex96
                  Trådstarter
                  RESERVEBEFAL
                  • 2014
                  • 279

                  #218
                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                  Mandag 21.03.2016
                  Idag var det full trening igjen! Formen var betraktelig mye bedre au!

                  Pushups (Skulderbredde): 3x35 godkjente reps
                  Hangups (Skulderbredde): 3xMax (10-8-6 godkjente reps)
                  Skråbenk: 3x8 reps
                  Benkpress: 3x8 reps
                  Pec dec flyes: 3x12 reps
                  Rygghev: 2x20 trege godkjente reps (4-5 sec opp - se video på link i bunnen)
                  Dips m/5kg: 3x8 reps

                  Uttøying

                  NB!
                  Alle Pullups/Hang-ups (Skulderbredde), Skrå situps, Pushups (Skulderbredde) og Rygghev/ups bl...
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                  Kommentér

                  • Uendelig
                    RESERVIST
                    • 2016
                    • 30

                    #219
                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                    Lenge siden sist oppdatering, har du falt av?

                    Keep it up ! ...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                    Kommentér

                    • Alex96
                      Trådstarter
                      RESERVEBEFAL
                      • 2014
                      • 279

                      #220
                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                      Opprinnelig skrevet av Uendelig
                      Lenge siden sist oppdatering, har du falt av?

                      Keep it up !
                      Hehe, Neida! Har ligget rett ut siden tirsdag`s morgen med feber og drit, så ikke vært i stand til å verken trene eller jobbe.. Men, formen er mye bedre idag så om den ikke blir noe verre ila dagen blir det trening imorgen! ...
                      [/QUOTE]
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                      Kommentér

                      • Uendelig
                        RESERVIST
                        • 2016
                        • 30

                        #221
                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                        Skjønner, sykdom er noe dritt! Stå på videre og god bedring ...
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                        Kommentér

                        • Alex96
                          Trådstarter
                          RESERVEBEFAL
                          • 2014
                          • 279

                          #222
                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                          Opprinnelig skrevet av Uendelig
                          Skjønner, sykdom er noe dritt! Stå på videre og god bedring
                          Takk takk! ...
                          [/QUOTE]
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                          Kommentér

                          • Alex96
                            Trådstarter
                            RESERVEBEFAL
                            • 2014
                            • 279

                            #223
                            Sv: Alex96`s treningsdagbok

                            Tirsdag 29.03.2016

                            Formen var ikke noe spesielt bedre idag, dessverre, men kjørte allikevel på med en liten skævvtur på cirka en mil iført M77 og uten noen form for ekstra vekt! ...
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                            Kommentér

                            • Alex96
                              Trådstarter
                              RESERVEBEFAL
                              • 2014
                              • 279

                              #224
                              Alex96`s treningsdagbok

                              Onsdag 30.03.2016
                              Hadde både planer om å kjøre en styrkeøkt og en svømmeøkt! Våknet idag med vondt i hodet og kvalm så utsatte styrkeøkta.. Formen ble betraktelig bedre ut over dagen, så hadde store planer om å gjennomføre dagens svømmeøkt.. Dessverre kom jeg til låste dører og en e-post hvor det sto at det ikke ble noe av dagens trening.. -.-

                              Men! Imorgen blir det både langtur i god norsk natur med 30-35kg sekk etterfulgt av bakkeløp på kvelden!

                              [URL="http...
                              [HIDETEXT]Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet[/HIDETEXT]

                              Kommentér

                              • Alex96
                                Trådstarter
                                RESERVEBEFAL
                                • 2014
                                • 279

                                #225
                                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                Torsdag 31.03.2016
                                Skulle som sagt ha både langtur og bakkeløp idag, men pga en avtale jeg hadde glemt ble turen byttet ut med en del timer hardt fysisk arbeid i skævven. Bakkeløp ble det! Løp alt jeg klarte opp en ganske bratt bakke på 100m ish og gikk ned igjen, for så å løpe alt jeg klarte opp igjen osv.. Ble 5 runder med dette!

                                Uttøying

                                Fredag 01.04.2016
                                Pushups: 2x35 godkjente reps
                                Pullups/Hang-ups: 3xMax (11-9-8 godkjente reps)
                                Rygghev: 2x20 ...
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                Kommentér

                                • Gammlingen
                                  RESERVEBEFAL
                                  • 2015
                                  • 230

                                  #226
                                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                  Opprinnelig skrevet av Alex96
                                  Torsdag 31.03.2016
                                  Skulle som sagt ha både langtur og bakkeløp idag, men pga en avtale jeg hadde glemt ble turen byttet ut med en del timer hardt fysisk arbeid i skævven. Bakkeløp ble det! Løp alt jeg klarte opp en ganske bratt bakke på 100m ish og gikk ned igjen, for så å løpe alt jeg klarte opp igjen osv.. Ble 5 runder med dette!

                                  Uttøying

                                  Fredag 01.04.2016
                                  Pushups: 2x35 godkjente reps
                                  Pullups/Hang-ups: 3xMax (11-9-8 godkjent...
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                  Kommentér

                                  • Alex96
                                    Trådstarter
                                    RESERVEBEFAL
                                    • 2014
                                    • 279

                                    #227
                                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                    Opprinnelig skrevet av Gammlingen
                                    Husk at skader ødelegger. Så du ikke ødelgger/tråkker over osv
                                    Jæ! Tenker alltid litt på muligheten for å få skade (overtråkk osv) og hvordan jeg kan unngå å få slike skader pga hadde vært noe jævla dritt å skada seg nå.. :/...
                                    [/QUOTE]
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                    Kommentér

                                    • Gammlingen
                                      RESERVEBEFAL
                                      • 2015
                                      • 230

                                      #228
                                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                      Tips jeg har lært av xx antall overtråkk. Hvertfall med sekk da tempoet er lavere. Vet hvor du plasserer beina. Ikke bare "gå" i ørska.

                                      Når det gjelder forbyggegende. Gjør gjerne støtte øvelser så du blir sterkere før opptaket. Stå på et bein osv.

                                      Gjør du utøying ? Olympiatoppen.no



                                      Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                      Kommentér

                                      • Alex96
                                        Trådstarter
                                        RESERVEBEFAL
                                        • 2014
                                        • 279

                                        #229
                                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                        Utøyer alltid etter styrkeøkter, svømmeøkter osv men ikke spesielt flink til å tøye ut etter turer.. :/ Kanskje noe å bli flinkere på!

                                        Mandag 04.04.2016

                                        Pushups: 2x35 godkjente reps
                                        Pullups/Hang-ups: 3xMax (10-9-7 godkjente reps)
                                        Skrå benk: 3x8 reps
                                        Rygghev: 1x20 godkjente trege reps (4-5 sec opp - se video!)
                                        Benkpress: 3x8 reps
                                        Pec dec flyes: 3x12 reps

                                        Uttøying

                                        NB!
                                        Alle Pullups/Hang-ups (Skulderbredde), Skrå situps, Pushups (Skulderbred...
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                        Kommentér

                                        • beast
                                          RESERVIST
                                          • 2016
                                          • 5

                                          #230
                                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                          Hvordan er det du trener rygghev?...
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                          Kommentér

                                          • Gammlingen
                                            RESERVEBEFAL
                                            • 2015
                                            • 230

                                            #231
                                            Alex96`s treningsdagbok

                                            Back extension , øvelsen.
                                            Jeg får kun kjørt denne pga de har ikke noe annet på gymmet


                                            Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                            Kommentér

                                            • Alex96
                                              Trådstarter
                                              RESERVEBEFAL
                                              • 2014
                                              • 279

                                              #232
                                              Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                              Opprinnelig skrevet av beast
                                              Hvordan er det du trener rygghev?
                                              Når jeg trener rygghev på treningssenter så utfører jeg de slik "Gammlingen" la til pga kun et slikt apparat de har der! Men har laget et "apparat" i garasjen som gjør at jeg får utført de slik de utføres på linken: http://www.treningkosthold.no/images...se_rygghev.jpg Liker best å utføre de på det "apparatet" jeg har lagd i garasjen pga syns det er tyngre og virker mer "rikt...
                                              [/QUOTE]
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                              Kommentér

                                              • Gammlingen
                                                RESERVEBEFAL
                                                • 2015
                                                • 230

                                                #233
                                                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                Give me!!


                                                Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                Kommentér

                                                • Alex96
                                                  Trådstarter
                                                  RESERVEBEFAL
                                                  • 2014
                                                  • 279

                                                  #234
                                                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                  Onsdag 06.04.2016
                                                  Både styrkeøkt og svømmeøkt idag!

                                                  Styrkeøkt:
                                                  Pullups/Hang-ups: 3xMax (11-9-6 godkjente reps)
                                                  Markløft: 3x8 reps ...
                                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                  Kommentér

                                                  • PF
                                                    RESERVEBEFAL
                                                    * VETERAN *
                                                    • 2005
                                                    • 2084

                                                    #235
                                                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                    Opprinnelig skrevet av Alex96
                                                    Når jeg trener rygghev på treningssenter så utfører jeg de slik "Gammlingen" la til pga kun et slikt apparat de har der! Men har laget et "apparat" i garasjen som gjør at jeg får utført de slik de utføres på linken: http://www.treningkosthold.no/images...se_rygghev.jpg Liker best å utføre de på det "apparatet" jeg har lagd i garasjen pga syns det er tyngre og virker mer "riktig"!
                                                    Kan du ta et bilde av 'a...
                                                    [/QUOTE]
                                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                    As you wish.

                                                    Kommentér

                                                    • Alex96
                                                      Trådstarter
                                                      RESERVEBEFAL
                                                      • 2014
                                                      • 279

                                                      #236
                                                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                      Opprinnelig skrevet av PF
                                                      Kan du ta et bilde av 'apparatet' ditt?
                                                      Dette har jeg fundert på lenge hvordan jeg skal få til...
                                                      Er avgårde nå hele helga og kommer ikke hjem før på mandags kvelden en eller annen gang, men skal prøve å få tatt bilde av den ila av neste uke! ...
                                                      [/QUOTE]
                                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                      Kommentér

                                                      • Alex96
                                                        Trådstarter
                                                        RESERVEBEFAL
                                                        • 2014
                                                        • 279

                                                        #237
                                                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                        Torsdag 07.04.2016
                                                        Har klart å forstue foten, så idag ble det hviledag!

                                                        Fredag 08.04.2016
                                                        Forstuet foten dagen før så har idag valgt å ta det rolig!...
                                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                        Kommentér

                                                        • Alex96
                                                          Trådstarter
                                                          RESERVEBEFAL
                                                          • 2014
                                                          • 279

                                                          #238
                                                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                          For de som lurte så ser det hjemmelagde rygghev "apparatet" slikt ut:


                                                          "Apparatet" ser jo ikke ut, men funker som bare det! Beina festes mellom de plankene bak og overkroppen henger fritt utafor den hvite "benken"! Syns personlig den funker mye bedre til å ta rygghev på, fremfor de rygghev apparatene de har på div treningssentre ...
                                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                          Kommentér

                                                          • PF
                                                            RESERVEBEFAL
                                                            * VETERAN *
                                                            • 2005
                                                            • 2084

                                                            #239
                                                            Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                            Opprinnelig skrevet av Alex96
                                                            For de som lurte så ser det hjemmelagde rygghev "apparatet" slikt ut:
                                                            Meget bra!...
                                                            [/QUOTE]
                                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                                            As you wish.

                                                            Kommentér

                                                            • Alex96
                                                              Trådstarter
                                                              RESERVEBEFAL
                                                              • 2014
                                                              • 279

                                                              #240
                                                              Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                              Opprinnelig skrevet av PF
                                                              Meget bra!
                                                              Takk takk! Kan vell også si at jeg pleier å ha en matte på "benken" så jeg ikke sklir ...
                                                              [/QUOTE]
                                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                              Kommentér

                                                              Beslektede emner

                                                              Collapse

                                                              Emner Statistikk Nyeste innlegg
                                                              Startet av kafkaesque, DTG 170132 Dec 24, 01:32
                                                              34 svar
                                                              1.546 visninger
                                                              3 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg kafkaesque
                                                              Startet av Feltposten, DTG 062225 Dec 25, 22:25
                                                              0 svar
                                                              111 visninger
                                                              4 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Feltposten
                                                              Startet av Feltposten, DTG 082031 Feb 25, 20:31
                                                              0 svar
                                                              49 visninger
                                                              0 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Feltposten
                                                              Working...