Alex96`s treningsdagbok

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Alex96
    Trådstarter
    RESERVEBEFAL
    • 2014
    • 279

    #181
    Sv: Alex96`s treningsdagbok

    Torsdag 11.02.2016
    Ble ikke noe annet fysisk trening idag utenom litt skikkelig arbeid i skævven i sur og kald vind! Brukte dagen idag til å gjøre div øvelser og ting for å styrke psyken min! Velger å ikke loggføre de forskjellige øvelsene og tingene jeg gjør for å styrke psyken, av forskjellige grunner, om folk skulle lure! ...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Gammlingen
      RESERVEBEFAL
      • 2015
      • 230

      #182
      Sv: Alex96`s treningsdagbok

      Dårlig gjort å få oss nyskjerrig ;p


      Sent from my iPhone using Tapatalk...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • Alex96
        Trådstarter
        RESERVEBEFAL
        • 2014
        • 279

        #183
        Sv: Alex96`s treningsdagbok

        Haha, litt av meningen det kanskje xD...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • Alex96
          Trådstarter
          RESERVEBEFAL
          • 2014
          • 279

          #184
          Sv: Alex96`s treningsdagbok

          Fredag 12.02.2016

          Dagens styrkeøkt:
          Pushups: 3x30 reps
          Pullups/hang-ups: 3xMax + ekstra sett (8-8-8-8 godkjente reps)
          Knebøy: 3x10 reps
          Biceps 21s m/stang: 3 sett
          Preacher curl: 3x10 reps
          Rygghev: 1x20 + 1x15 trege (4 sec opp - se video!)
          Hammer curls m/hantler: 3x10 reps pr arm
          Situps: 1x45 vanlig + 2x45 skrå situps
          Wall sit: 3x60 sec

          Uttøying...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • Alex96
            Trådstarter
            RESERVEBEFAL
            • 2014
            • 279

            #185
            Sv: Alex96`s treningsdagbok

            Søndag 14.02.2016

            Skulle egentlig hatt både tur idag med sekk og en styrkeøkt, men treningen + turen ble utsatt pga måtte kjøre onkelen min på sykehus og har selv masse spansk lekser som må gjøres idag.. :/ Kjører på igjen imorgen! ...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • Alex96
              Trådstarter
              RESERVEBEFAL
              • 2014
              • 279

              #186
              Sv: Alex96`s treningsdagbok

              Mandag 15.02.2016

              Pushups: 3x30 reps
              Pullups/hang-ups: 3xMax + ekstra sett (11-8-7 -8 godkjente reps)
              Skrå benk: 3x10 reps
              Rygghev: 1x20 + 1x15 trege reps (4-5 sec opp - se video!)
              Benkpress: 3x10 reps
              Pec dec flyes: 3x12 reps
              Dips m/10kg: 4x6 reps
              Sittende roing: 3x10 reps

              Uttøying...
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • Rittmester
                OF-2 Rittmester
                S-1 (Pers.off.)

                Sponsor

                * VETERAN *
                ** MOD **
                • 2006
                • 35343

                #187
                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                Tar du hang-ups på den godkjente militære måten, uten kipping?...
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet


                Moderator

                Kommentér

                • Alex96
                  Trådstarter
                  RESERVEBEFAL
                  • 2014
                  • 279

                  #188
                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                  Opprinnelig skrevet av Rittmester
                  Tar du hang-ups på den godkjente militære måten, uten kipping?
                  Ja, utfører hang-ups`a slik som vedkommende på videoen utfører de (http://fallskjermjeger.no/fysisk.mp4). Kipping? Er ikke det som enkelte vil kalle "Crossfit hang-ups"? :P Tar selv hangups UTEN kipping, om det er det samme som det jeg så på youtube! ...
                  [/QUOTE]
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                  Kommentér

                  • Rittmester
                    OF-2 Rittmester
                    S-1 (Pers.off.)

                    Sponsor

                    * VETERAN *
                    ** MOD **
                    • 2006
                    • 35343

                    #189
                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                    Ja, gjør du som på videoen er det gull!...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet


                    Moderator

                    Kommentér

                    • Alex96
                      Trådstarter
                      RESERVEBEFAL
                      • 2014
                      • 279

                      #190
                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                      Opprinnelig skrevet av Rittmester
                      Ja, gjør du som på videoen er det gull!
                      Prøver å utføre alle de fire "artene" etter personen/ene på videoen pga da vet jeg at jeg utfører de korrekte etter det som blir forventet på opptaket! Har brent meg på å ta øvelser feil tidligere (ikke i sammenheng med noe opptak), så gjør heller mindre, men korrekte repetisjoner fremfor mange og men "feil" utførte repetisjoner! ...
                      [/QUOTE]
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                      Kommentér

                      • Gammlingen
                        RESERVEBEFAL
                        • 2015
                        • 230

                        #191
                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                        Holdingen sin det


                        Sent from my iPhone using Tapatalk...
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                        Kommentér

                        • Alex96
                          Trådstarter
                          RESERVEBEFAL
                          • 2014
                          • 279

                          #192
                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                          Tirsdag 16.02.2016
                          Ble ikke noe trening idag grunnet skole (spansk) og jobbing (ble litt overtid kan man si..)

                          Onsdag 17.02.2016
                          Både Styrkeøkt og Svømming idag!

                          Styrkeøkta:
                          Pullups/hang-ups: 3xMax + ekstra sett (10-8-8-8 godkjente)
                          Pushups: 3x30 godkjente reps
                          Markløft: 3x10 reps
                          Good Morning: 3x10 reps
                          Militærpress: 3x10 reps
                          Shrugs: 3x12 reps
                          Planke:4x80 sec
                          Rygghev: 1x20 + 1x15 trege (Se video på trege!)

                          Uttøying

                          Svømming:
                          200m (fri tek...
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                          Kommentér

                          • Gammlingen
                            RESERVEBEFAL
                            • 2015
                            • 230

                            #193
                            Sv: Alex96`s treningsdagbok

                            Syke jævla svømming på 400


                            Sent from my iPhone using Tapatalk...
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                            Kommentér

                            • Alex96
                              Trådstarter
                              RESERVEBEFAL
                              • 2014
                              • 279

                              #194
                              Sv: Alex96`s treningsdagbok

                              Fredag 19.02.2016

                              Pushups: 3x30 godkjente reps
                              Pullups/hang-ups: 3xMax + 2 ekstra sett(11-8-7-10-9 godkjente reps)
                              Knebøy: 3x10 reps
                              Biceps 21s m/stang: 3 set
                              Rygghev: 1x20 trege reps (se video!)
                              Preacher curl: 3x10 reps
                              Hammer curls: 3x10 reps pr/arm
                              Beinpress: 3x10 reps
                              Wall sit: 2x60 sec (skulle hatt 3 sett, men klarte ikke mer enn 27 sec på siste settet, så den teller ikke..)

                              Uttøying

                              NB!
                              Alle Pullups/Hang-ups (Skulderbredde), Skrå s...
                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                              Kommentér

                              • Alex96
                                Trådstarter
                                RESERVEBEFAL
                                • 2014
                                • 279

                                #195
                                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                Opprinnelig skrevet av Gammlingen
                                Syke jævla svømming på 400


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Ble sykt fornøyd med den 400 meteren ...
                                [/QUOTE]
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                Kommentér

                                • Alex96
                                  Trådstarter
                                  RESERVEBEFAL
                                  • 2014
                                  • 279

                                  #196
                                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                  Lørdag 20.02.2016 og Søndag 21.02.2016
                                  "Hviledag" og "leksedag" på begge dagene.. Kroppen var ganske sliten og jeg hadde en del spansk lekser som måtte gjøres, så valgte å kjøre "hviledag" for å bli ferdig med alle leksene + samle inn kreftene for en ny uke med mye trening og tur! ...
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                  Kommentér

                                  • Alex96
                                    Trådstarter
                                    RESERVEBEFAL
                                    • 2014
                                    • 279

                                    #197
                                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                    Mandag 22.02.2016
                                    Valgte å bytte ut dagens styrke økt med en skikkelig tur med sekk! Gikk idag 2,2 mil med 35kg sekk iført M/77, med min tur kamerat (også søker til årets Fallskjermjeger opptak) i ulendt terreng (skog, grusveier, stier, fjell osv) ...
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                    Kommentér

                                    • Gammlingen
                                      RESERVEBEFAL
                                      • 2015
                                      • 230

                                      #198
                                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                      Awsome


                                      Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                      Kommentér

                                      • Gammlingen
                                        RESERVEBEFAL
                                        • 2015
                                        • 230

                                        #199
                                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                        **


                                        Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                        Kommentér

                                        • Alex96
                                          Trådstarter
                                          RESERVEBEFAL
                                          • 2014
                                          • 279

                                          #200
                                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                          Går rette veien nå! Men tror ikke jeg skal gå så mye lenger enn 2,5-3 mil`s turer med 35+ kg "enda" pga merka at skuldrene ikke var så ekstremt "fornøyde" med vekta på de siste 2-3 kilometerene.. :/ Får holde meg på 35kg til kroppen har "vendt seg" til den belastningen så jeg ikke øker for fort og pådrar meg belastningsskader!...
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                          Kommentér

                                          • Gammlingen
                                            RESERVEBEFAL
                                            • 2015
                                            • 230

                                            #201
                                            Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                            Så lenge det ikke er ubehag. Du kan jo gå ned på vekt så øke avstand. En fortalte meg at viktigste er tempoet. Å klare å gå fort


                                            Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                            Kommentér

                                            • Alex96
                                              Trådstarter
                                              RESERVEBEFAL
                                              • 2014
                                              • 279

                                              #202
                                              Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                              Kommer til å kjøre korte turer med tung vekt (30kg +) og lange turer (3 mil++) med lettere vekt (20-25kg) frem mot opptaket. Prøver alltid å holde et høyt tempo gjennom hele turen, uansett vekt, for å gjøre det til en "vane" ...
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                              Kommentér

                                              • Gammlingen
                                                RESERVEBEFAL
                                                • 2015
                                                • 230

                                                #203
                                                Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                Bra. Han jeg prata med nevnte 50 min høyt drag. 10 min rolig.
                                                2-3 drag. Det vil bygge opp gjennomsnitt fart. Ikke glem 4x4 intervaller for å bli generelt raskere


                                                Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                Kommentér

                                                • Alex96
                                                  Trådstarter
                                                  RESERVEBEFAL
                                                  • 2014
                                                  • 279

                                                  #204
                                                  Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                  Har vært ekstremt dårlig på de 4x4 bakkeintervallene jeg skulle starte med, men skal få satt igang det "hjulet" igjen ila kort tid! ...
                                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                  Kommentér

                                                  • Alex96
                                                    Trådstarter
                                                    RESERVEBEFAL
                                                    • 2014
                                                    • 279

                                                    #205
                                                    Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                    Tirsdag 23.02.2016
                                                    Dårlig med trening idag grunnet kjøttsår og gnagsår på beina etter turen igår... Bomma på valg av sokker.. Men! En lærer av sine feil har je hørt! ;D

                                                    Onsdag 24.02.2016
                                                    Ble bare styrkeøkt idag pga rakk ikke svømminga.. :/

                                                    Pullups/hang-ups: 3xMax + ekstra sett (11-8-8-8 godkjente reps)
                                                    Pushups m/10kg: 4x20 godkjente reps
                                                    Skulderpress m/hantler: 3x10 reps
                                                    Shrugs: 3x12 reps
                                                    Rygghev: 1x20 trege godkjente reps (4-5 sec opp ...
                                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                    Kommentér

                                                    • Gammlingen
                                                      RESERVEBEFAL
                                                      • 2015
                                                      • 230

                                                      #206
                                                      Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                      Bruker du dobbelt? Prøv :
                                                      Tennis sokker + raggsokker . Aldri hatt gnagsår. Ikke på 3 mila en gang med sekk


                                                      Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                      Kommentér

                                                      • Alex96
                                                        Trådstarter
                                                        RESERVEBEFAL
                                                        • 2014
                                                        • 279

                                                        #207
                                                        Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                        Ja, ble dobbelt par med sokker denne gangen.. eller.. frem til gnagsårene og kjøttsårene kom snikende.. :P Pleier vanligvis å bruke et par med ullsokker, som gjør at jeg pleier å unngå gnagsår osv.. Hmm.. skal prøve det med tennis sokker + raggsokker nestegang!

                                                        Tirsdag 01.03.2016
                                                        Bakkeløp idag! Løp alt jeg klarte opp en ganske bratt bakke på 100m ish og gikk ned igjen, for så å løpe alt jeg klarte opp igjen osv.. Ble 5 runder med dette + en liten joggetu...
                                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                        Kommentér

                                                        • Alex96
                                                          Trådstarter
                                                          RESERVEBEFAL
                                                          • 2014
                                                          • 279

                                                          #208
                                                          Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                          Onsdag 02.03.2016
                                                          Pga kollisjon og en jævla drittvær ble det verken styrke eller svømmeøkt idag.. :/

                                                          Torsdag 03.03.2016
                                                          Et jævla drittvær idag au, så holdt fortet hjemme sammen med spansk bøkene...

                                                          Fredag 04.03.2016
                                                          Ikke veldig gode resultater idag grunnet veldig dårlig dagsform men gjennomførte!
                                                          Pushups: 2x30 + 1x50 godkjente reps
                                                          Pullups/hang-ups: 3xMax + ekstra sett (9-7-8-10 godkjente reps)
                                                          Knebøy: 3x10 reps
                                                          Biceps 21s m/stang...
                                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                          Kommentér

                                                          • Gammlingen
                                                            RESERVEBEFAL
                                                            • 2015
                                                            • 230

                                                            #209
                                                            Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                            Bra , selv om dagsformen er dårlig fortsetter du
                                                            Ligget syk siden lørdag jeg. Satser på økt i morra. ( sorry for å stjele tråden din litt ) haha.

                                                            Når skal du kjøre opptaksdag? Altså kjøre hele "opptaks krava"

                                                            Anbefales å gjøres i forkant. Tar alle øvelsene på rekke å rad. Så du vet hvordan du ligger Ann etter 3000, osv


                                                            Sent from my iPhone using Tapatalk...
                                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                            Kommentér

                                                            • Alex96
                                                              Trådstarter
                                                              RESERVEBEFAL
                                                              • 2014
                                                              • 279

                                                              #210
                                                              Sv: Alex96`s treningsdagbok

                                                              Tenkte å ta en "opptaksdag" nå til søndagen eller neste om isen har forsvunnet pga ikke planer om å ødelegge meg ved å tryne på isen med sekk (speed mars) Men så at det var meldt varmere fremover, så da er planen ihvertfall å kjøre de på rekke og rad nå til søndagen eller søndagen neste helg! Legger da ut alle resultatene her! ...
                                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                                              Kommentér

                                                              Beslektede emner

                                                              Collapse

                                                              Emner Statistikk Nyeste innlegg
                                                              Startet av kafkaesque, DTG 170132 Dec 24, 01:32
                                                              34 svar
                                                              1.546 visninger
                                                              3 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg kafkaesque
                                                              Startet av Feltposten, DTG 062225 Dec 25, 22:25
                                                              0 svar
                                                              111 visninger
                                                              4 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Feltposten
                                                              Startet av Feltposten, DTG 082031 Feb 25, 20:31
                                                              0 svar
                                                              49 visninger
                                                              0 reaksjoner
                                                              Nyeste innlegg Feltposten
                                                              Working...